skrivekloe Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Hphmon06.exe feilmelding: hpzjrd01.dll mangler, kan ikke starte programmet. Maskinen kjører Windows XP. Får feilmeldingen når pc-en slås på. Den dukket opp etter at jeg avinstallerte noen HP-programmer for et Photosmart-kamera. Mangelfullt avinstalleringsprogram, kanskje? HPs programmer var svære. Hva gjør jeg for å bli kvitt feilmeldingen? Mvh Håkon Endret 28. mai 2009 av skrivekloe Lenke til kommentar
skrivekloe Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Hphmon06.exe feilmelding: hpzjrd01.dll mangler, kan ikke starte programmet. Hva gjør jeg for å bli kvitt feilmeldingen? Løst. Brukte Regedit til å søke etter hphmon06.exe og fjernet entrien fra en mappe som heter Run. Håkon Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Bra du fikk løst problemet ditt. Til informasjon kan du også bruke msconfig.exe til dette. Fint om du klikker på løst-knappen da problemet ditt er løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå