flogieboogie Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Hei! Trenger noen lyder eller sanger som skaper en stemning som om man kunne ha vært i verdensrommet. Takker for hjelp! Synes bakgrunnsmusikken til Aerial tour of New York gir meg litt den følelsen. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Prøv og Peter Schilling - Major Tom (Coming Home). Endring: Selvfølgelig sammen med , men den har alt blitt nevnt. Ser at innlegget mitt er helt avleggs, var ikke dette du egentlig spurte om. Endret 6. juni 2009 av phfjeld Lenke til kommentar
trusekant Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Sjekk ut Dam-Funk: En venn av meg som anbefalte, jeg føler ihvertfall denne verdensrom-viben. Ganske chill. Lenke til kommentar
Haingis Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Wavestar med albumet moonwind, der er det masse godsaker. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Solar Fields! Discovering Sol http://www.youtube.com/watch?v=Cj_P2UcWPUI http://www.youtube.com/watch?v=AhfsMWAH1ZA Endret 6. juni 2009 av Klipschy Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jean Michel Jarre - Equinox Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Pink Floyd - Echoes Utdrag: Sangen varer dog i 23 minutter og har en del elementer som gjør at (jeg) man føler man svever i verdenrsrommet, en del hval-elementer og mystiske lyder. Endret 6. juni 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
weebl Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Ayreon - Comatose Denne sangen kunne jeg tenkt meg å flyte rundt i vektløshet til Lenke til kommentar
vinkelsliper Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Enigma - sadeness Vangelis - Heaven and hell Enya - Boadicea Kommer ikke på flere for øyeblikket;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå