Nidaroo Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Satte minnekortet som jeg har i telefonen inn i datamaskinen min nå. Sjekket først om det gikk inn og at det var aktuelt type kort. Og det var det. Men jeg tenkte jo for all del ikke på hvordan jeg skulle få det ut, tenkte at det sikkert gikk ut igjen ved å trykke det forsiktig inn, så vippet det ut igjen. Noe det aldeles ikke gjorde. Så da blir problemet mitt, hvordan skal jeg få det ut igjen? Det er av liten størrelse. Så har ikke sjans å få tak i det med hverken negler eller annet spist. Det sitter altså inni maskinen. Ikke si at maskinen må på verksted for dette? :| Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Kunne kanskje hjulpet om du informerte om hva slags kort det er snakk om og hvilken leser du har brukt Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Maskin er av HDX 9350, om det var det du mente? Akkurat minnekortet husker jeg ikke, for det ligger inni maskina. xD Men står iallefall utpå maskinen at leseren tar MMC kort, så er nok den slags kort. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Du er sikker på at kortet er støttet? På samtlige HP-maskiner jeg har brukt er det som du sier at du presser det inn så kommer det ut igjen. Fikk du lest av kortet på maskina? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Jada, alt så tilsynelatende til å fungere utmerket, helt til jeg skulle forsøke å få det ut igjen. Da fikk jeg et problem. Men antar at kortet er av den lille størrelsen som gjør at jeg ikke får det ut igjen. For som oftest så skal jo litt av selve kortet stikke ut sånn at man får dratt det ut igjen, men det gjør jo ikke dette :| Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg har god erfaring med pinsetter, men hvis det er svært svært tynt er det kanskje bedre å prøve med stivt papir, gjerne med litt grovt "mønster", f.eks. pappen på en tynn papirblokk el.lign. Eller du kan levere den til et verksted og betale 850,- eller mer for noe de bruker 2 minutter på. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Ja pokker..Pinsett er jo en løsning som løser det meste! Tror det skal fungere. Men får se imorgen. Men er jo for jævlig at det ikke er en duppeditt som man kan trykke på også kommer kortet ut igjen. Har vært sånn på andre maskiner jeg har hatt :S Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Det klart at det hende det er en feil på maskinen din. Om du får det ut, så vurder å kjøpe deg en kortleser basert på USB. Koster ikke store greiene. Men halve er poenget er jo at skal være enkelt og portabelt med det innebygde, though. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Ja greit å ha, uansett om jeg ikke er største brukeren av den slags. Men men Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12117 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ta noe stål tråd og lag en krok som du setter inn og tar ut minnekorte med og dra det ut. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Dealextrem er elsk Hadde gått for en sånn Endret 28. mai 2009 av Ethernet Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Husk å slå av maskinen (og ta av batteriet gjerne) før du begynner dytte diverse ståldingser inn i den for å få det ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå