Gå til innhold

Får ikke ut igjen minnekort! Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Satte minnekortet som jeg har i telefonen inn i datamaskinen min nå. Sjekket først om det gikk inn og at det var aktuelt type kort. Og det var det. Men jeg tenkte jo for all del ikke på hvordan jeg skulle få det ut, tenkte at det sikkert gikk ut igjen ved å trykke det forsiktig inn, så vippet det ut igjen. Noe det aldeles ikke gjorde.

Så da blir problemet mitt, hvordan skal jeg få det ut igjen? Det er av liten størrelse. Så har ikke sjans å få tak i det med hverken negler eller annet spist. Det sitter altså inni maskinen. Ikke si at maskinen må på verksted for dette? :|

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jada, alt så tilsynelatende til å fungere utmerket, helt til jeg skulle forsøke å få det ut igjen. Da fikk jeg et problem.

Men antar at kortet er av den lille størrelsen som gjør at jeg ikke får det ut igjen. For som oftest så skal jo litt av selve kortet stikke ut sånn at man får dratt det ut igjen, men det gjør jo ikke dette :|

Lenke til kommentar

Jeg har god erfaring med pinsetter, men hvis det er svært svært tynt er det kanskje bedre å prøve med stivt papir, gjerne med litt grovt "mønster", f.eks. pappen på en tynn papirblokk el.lign.

Eller du kan levere den til et verksted og betale 850,- eller mer for noe de bruker 2 minutter på.

Lenke til kommentar

Ja pokker..Pinsett er jo en løsning som løser det meste! Tror det skal fungere. Men får se imorgen.

Men er jo for jævlig at det ikke er en duppeditt som man kan trykke på også kommer kortet ut igjen. Har vært sånn på andre maskiner jeg har hatt :S

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Ta noe stål tråd og lag en krok som du setter inn og tar ut minnekorte med og dra det ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...