Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan er det å vere forelska for deg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forelska, hmm. betatt? Kva er eigentleg forksjellen? Eg er ofte betatt av jenter, i allefall, og det er digg, fordi i kjedelige stunder kan eg kose meg med å forestille meg forskjellige scenario som involverer meg og den jenta. Men å bli betatt av jenter som allerede er i forhold er ein sjukdom eg har, trur eg.. og det suger, fordi eg ikkje får muligheten til å prøve meg eingang... :(

Lenke til kommentar
Gjest Guest_snurr_*

kald svetter, skjelver som et aspeløv, magen kiler noe sykt og hodet snurrer. Eneste man har på tankene lang tid, men samtidig blir jeg mye mer produktiv, og hvis det går til helvette så er søvnproblemer og en døgnrytme som er umulig å ordne opp i resultatet.

Lenke til kommentar

Konstant uro i kropp og hode. Oppstemt humør med mer energi. Glad og nervøs samtidig, med litt paranoide undertoner.

Analyserer opp og ned og prøver å tolke om hun liker meg eller ikke, men klarer ikke å komme fram til noe svar. Tenker fram og tilbake; bør jeg gjøre det og det? Ja/nei..

Har vært forelska i den samme jenta en stund nå, og med tanke på at vi slutter på vgs etter eksamensperioden nå har jeg bestemt meg for å satse. Skal spørre henne etterpå om hun vil komme over og se en film med meg. Hvis jeg får et nei har det aldri vært håp uansett, og i beste fall kan vi få det kjempefint.

Jeg gruer meg til å spøre..

Lenke til kommentar
Konstant uro i kropp og hode. Oppstemt humør med mer energi. Glad og nervøs samtidig, med litt paranoide undertoner.

Analyserer opp og ned og prøver å tolke om hun liker meg eller ikke, men klarer ikke å komme fram til noe svar. Tenker fram og tilbake; bør jeg gjøre det og det? Ja/nei..

Har vært forelska i den samme jenta en stund nå, og med tanke på at vi slutter på vgs etter eksamensperioden nå har jeg bestemt meg for å satse. Skal spørre henne etterpå om hun vil komme over og se en film med meg. Hvis jeg får et nei har det aldri vært håp uansett, og i beste fall kan vi få det kjempefint.

Jeg gruer meg til å spøre..

Du kan jo begynne å snakke med henne på msn og sånt først, da ;) Så etter hvert spørre om hun er med å finne på noe :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Mas, stress, drama, uro, tvil, ufokusert på alt jeg har å gjøre osv. Å være forelsket er ikke noe jeg forbinder med noe positivt, da jeg så å si bare har fått negative opplevelser ut av det å være forelsket. Når jeg ikke har noen i siktet har jeg det egentlig best. Kan ikke huske sist gang det å være forelsket i noen var forbundet med noe positivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...