Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan er det å vere forelska for deg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min siste forelskelse var jævlig. Jeg var hodestups forelsket i ei jente som var sammen med en annen gutt. Visste at jeg ikke hadde sjangs, og fikk det bekreftet av ho også, men dumme forelskelsen gikk ikke bort. Ble til slutt litt deprimerende.

Lenke til kommentar

Forelskelse.. Drømming, usikkerhet, lengsel, nervøsitet, sjalusi, tålmodighet - dette dersom man ikke vet hva den andre føler.

Hvis man derimot får bekreftet at den andre liker deg: Glede, mer drømming, mer lengsel, mer nervøsitet, mer usikkerhet, mer motivasjon til å "go for it", mer tålmodighet, lykke.

Noe sånt.

Edit: glemte et par stikkord! Takk til Patience. :roll:

Endret av Lundefugl
Lenke til kommentar
det yahoo (og de fleste andre) er rett og slett gjøre no med det. Spør han/henne ut og håp på det verste - tro meg, det funker... det er bedre å angre på no du har gjort, enn å angre på no du ikke har gjort :thumbup:

Jeg gjorde det. Glad jeg gjorde det, selv om det føles heilt jævlig etterpå, men vet at på lengre sikt vil jeg være glad jeg gjorde det. Å leve i uvisshet har jeg gjort før, det suger dritt. Ikke at dette føles så mye bedre akkurat nå men...

Lenke til kommentar

Var en utrolig flott følelse da jeg var i 14-18 års alderen. Nå i seinere tid kan jeg vel ikke si at jeg blir forelska lengre og det er egentlig helt greit. Blir såklart glad i jenta, men ikke på langt nær på samme måten. Er ikke en følelse jeg savner heller for å være helt ærlig.

Lenke til kommentar

Hater egentlig å være forelska. Er no skvip. Ettersom at jeg er alt for sjenert med jenter jeg blir forelska i. Siste halvåret driter jeg i forelskelsesfølelsen og overser den. Liker heller å ta ting på sparket med jenter. Mye lettere enn å håpe og prøve deg på en spesiell hele tida.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...