Misterious Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 For noen å vere forelska er ein kjempe deilig følelse, i kvardagen som går du blir berre meir og meir i den personen du er forelska i. Men for noen å vere forelska også er ein tragisk ting, spesiell hvis dei ikke får den personen dei er forelska i eller vet ikke på hva måte dei skal si/vise det.. Her kan du gi din meining om hvordan er det å vere forelska for deg Lenke til kommentar
citronen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Det er GRUSOMT å være hodestups forelsket. Tankene lar seg bare samle om èn ting, akkurat denne dama. Det er som å være fengslet - hvor man ikke har andre valg enn akkurat å leve med kortene som blir tildelt. Stalker stalked. Hunter hunted. Lenke til kommentar
SaintIda Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Veldig deilig, men også veldig skummelt, for man blir faktisk blind. Men det gjør ikke noe å sprudle og smile hele tiden Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Deilig helt til det går skeis, så er det den jævligste følelsen i verden, samtidig som du egentlig ikke vil gi slipp på den. Jeg er der nå, og det suger hardt... Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Er som dag og natt. I lykkerus en dag, og kanskje dykker neste dag? Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Blir veldig sjeldent forelska, ganske deilig/kjedelig i grunn. Sist gikk jeg bare inn for å ignorere følelsene. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Du får på en måte ikke skikkelig bunn drag altså? Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Du får på en måte ikke skikkelig bunn drag altså? Skjønte jeg ingenting av. Sorry! hehe. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Vel, det er uansett bedre å ha vært\være forelska og ha det vondt som faen, enn å ikke oppleve det. Jeg gikk i 17 år før jeg ble forelsket for første gang. Selv om jeg ble såret som faen og slet med det i lang lang tid, vil jeg ikke bytte bort den opplevelsen mot noe. Det samme gjelder nå, selv om det gikk til helvete før det hadde begynt Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hvordan er det å vere forelska for deg? Hemmende, jævlig, og deilig. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Helt jævlig. Har aldri vært forelsket uten at det går horribly, horribly wrong. Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Forelskelse har blitt forsket mye på og det viser seg at forelskelse er akkurat som en tvangstanke, slik som en syk person ville fått, bare at denne følelsen kanskje er positiv. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Nok en gang - det der er en myte fra noen som ikke vet hva tvangstanker er. Det er de samme hjernedelene som lyser opp som ved enkelte psykiske problemer, men det beviser ingenting. Adferd og slikt har ingen sammenheng med tvangstanker - som er en alvorlig psykisk diagnose som ofte fører til hel eller delvis uføretrygd resten av livet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg er hodestupsforelska for øyeblikket, trodde vi hadde god kjemi... plutselig var hun sammen med en annen, jeg ble lei meg Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 elske å ver forelska:D meget gøy, men beste er at det varer så uffatlig lenge å det er så deilig:) aldri gøy å bli forlatt men, MYEMYE større vinn enn tap uansett. elske det:) Lenke til kommentar
Yahoo Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg er forelsket akkurat nå, noe som irriterer meg noe så grenseløst. Tror det kunne ha blitt noe også, MEN det er bare ett problem: om 1 mnd. slutter skolen. Går vg3 nå, noe som betyr at jeg mest sansynlig aldri vil kunne se denne herlige jenta igjen . Derfor har jeg ikke lyst til å ta steget videre...... Det eneste jeg får ut av denne forelskelsen er dermed elendige eksamensresultat i og med at jeg ikke klarer å konsentrere meg om noe annet enn henne Lenke til kommentar
Misterious Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg er forelsket akkurat nå, noe som irriterer meg noe så grenseløst.Tror det kunne ha blitt noe også, MEN det er bare ett problem: om 1 mnd. slutter skolen. Går vg3 nå, noe som betyr at jeg mest sansynlig aldri vil kunne se denne herlige jenta igjen . Derfor har jeg ikke lyst til å ta steget videre...... Det eneste jeg får ut av denne forelskelsen er dermed elendige eksamensresultat i og med at jeg ikke klarer å konsentrere meg om noe annet enn henne Bur dere langt unna i fra kvarandre siden du sa at du sansynlig aldri vil kunne se henne igjen? Lenke til kommentar
Yahoo Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Bur dere langt unna i fra kvarandre siden du sa at du sansynlig aldri vil kunne se henne igjen? I fra hybelen min, så er det ca. 10 min med bil. problemet er at jeg flytter langt vekk til neste år Endret 12. februar 2011 av Yahoo Lenke til kommentar
Makri Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 passe kjipt, for hu jeg er forelska tror jeg ikke føler det samme.... noen av dagene er ganske ille, mens andre er bedre da hu faktisk virker interessert Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 forelskelse er en av de beste følelsene jeg kan ha, og jeg nyter den til fulle akkurat nå for tida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå