Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan er det å vere forelska for deg?

Anbefalte innlegg

For noen å vere forelska er ein kjempe deilig følelse, i kvardagen som går du blir berre meir og meir i den personen du er forelska i. Men for noen å vere forelska også er ein tragisk ting, spesiell hvis dei ikke får den personen dei er forelska i eller vet ikke på hva måte dei skal si/vise det..

Her kan du gi din meining om hvordan er det å vere forelska for deg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er GRUSOMT å være hodestups forelsket. Tankene lar seg bare samle om èn ting, akkurat denne dama. Det er som å være fengslet - hvor man ikke har andre valg enn akkurat å leve med kortene som blir tildelt.

Stalker stalked. Hunter hunted.

Lenke til kommentar

Vel, det er uansett bedre å ha vært\være forelska og ha det vondt som faen, enn å ikke oppleve det. Jeg gikk i 17 år før jeg ble forelsket for første gang. Selv om jeg ble såret som faen og slet med det i lang lang tid, vil jeg ikke bytte bort den opplevelsen mot noe. Det samme gjelder nå, selv om det gikk til helvete før det hadde begynt :p

Lenke til kommentar

Nok en gang - det der er en myte fra noen som ikke vet hva tvangstanker er. Det er de samme hjernedelene som lyser opp som ved enkelte psykiske problemer, men det beviser ingenting.

Adferd og slikt har ingen sammenheng med tvangstanker - som er en alvorlig psykisk diagnose som ofte fører til hel eller delvis uføretrygd resten av livet.

Lenke til kommentar

Jeg er forelsket akkurat nå, noe som irriterer meg noe så grenseløst.

Tror det kunne ha blitt noe også, MEN det er bare ett problem:

om 1 mnd. slutter skolen. Går vg3 nå, noe som betyr at jeg mest sansynlig aldri vil kunne se denne herlige jenta igjen :( . Derfor har jeg ikke lyst til å ta steget videre......

Det eneste jeg får ut av denne forelskelsen er dermed elendige eksamensresultat i og med at jeg ikke klarer å konsentrere meg om noe annet enn henne :love:

Lenke til kommentar
Jeg er forelsket akkurat nå, noe som irriterer meg noe så grenseløst.

Tror det kunne ha blitt noe også, MEN det er bare ett problem:

om 1 mnd. slutter skolen. Går vg3 nå, noe som betyr at jeg mest sansynlig aldri vil kunne se denne herlige jenta igjen :( . Derfor har jeg ikke lyst til å ta steget videre......

Det eneste jeg får ut av denne forelskelsen er dermed elendige eksamensresultat i og med at jeg ikke klarer å konsentrere meg om noe annet enn henne :love:

Bur dere langt unna i fra kvarandre siden du sa at du sansynlig aldri vil kunne se henne igjen?

Lenke til kommentar
Bur dere langt unna i fra kvarandre siden du sa at du sansynlig aldri vil kunne se henne igjen?

I fra hybelen min, så er det ca. 10 min med bil.

problemet er at jeg flytter langt vekk til neste år :(

Endret av Yahoo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...