small Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Kjøpte en helt ny Western Digital 500GB. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=346125 Skal ikke denne harddisken få strøm? Har en 320GB der jeg koblet opp SATA2 og strøm. Menst denne nye kan jeg bare koble opp SATA2 og ikke strøm som jeg kan se. Ser jeg feil, eller gjort noe? Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ja du ser feil=P Det er en Sata-power tilkobling på den, den ligner sata kontakten men er litt breiere. Det skal være en avlang svart kontakt på strømforsyningen din, hvis ikke må du kjøpe en(eller få en fra en kompis som har en extra). Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Den har ikke en "vanlig" molex kontakt men en slik: Sata power cable, om du ikke har det på strømforskyningen din så kan det kjøpes på komplett.no eller andre lignende butikker. Lenke til kommentar
small Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Jepp, fant det ut. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå