Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Et enormt driver problem (internett, Audio, Graphic card etc.)

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg innstalerte Windows XP 64-bit på min stasjonære pc i dag men det ser ut til at jeg får et enormt problem.

Jeg har ingen drivere innstalert :O . Når jeg åpner device manager får jeg (!) og (?) på alt av det som står i emne tittelen. Jeg kan jo heller ikke finne setups via internett iogmed at jeg ikke har noen tilkobling selv om jeg har koblet til kabel. Jeg er faktisk fortvilet over at jeg må sitte bærbaren en stund fremover til jeg får hjelp.

Hovedprioriten ved tråden er å skaffe internett. Men vil gjerne ha noen tips til hvordan jeg skal få innstalert driverne til pc'n.

Er vel n00b så får prøve å komme med noen detaljer:

hovedkort: Gigabyte S-Series GA-P35-DS3L

Det er vel det eneste jeg klarte å luske fram :)

Mvh Fortvilet person :'(

Endret av NeoPearl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt riktig CopyDog.

@NeoPearl: Dette er ikke vanskeligere enn å finne navnet på hovedkortet, eller om det er en "ferdigbygd maskin", merke, modell og type på maskinen.

Gå så på hovedkortet eller maskinens hjemmesider og finn driverene der. Du bør laste ned alle XP 64 bits driver. Plasser disse på en minnepenn og installer fra denne.

Lenke til kommentar

Yes takk .. Har hvertfall fått internett nå :D

Nå er det kun grafikk kortet som gjennstår som jeg også har enorme problemer med siden jeg ikke har snøre på hva det heter :O

( har ingen eske til kortet )

Eneste jeg vet er at det er av typen : ATI Radeon

Endret av NeoPearl
Lenke til kommentar
Hent ned SIW så finner du det ut.

Egentlig ikke siden det står at det er et ''Standard VGA graphics adapter'' som er koblet til og ikke ATI Radeon ett eller annet.

Programmet viser kun hva som er koblet til og har drivere virker det som. Hvordan mener du at jeg skal finne navnet på kortet når det står i pc'n uten å fungere. Ikke rart at pc'n ikke finner det da!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...