Gå til innhold

Fransk innvandrerungdom angrep uskyldig passasjer, video.

Anbefalte innlegg

Såså, rasisme er kun noe hvite anglo-saxere står bak. Ingen må komme å si at dette var rasisme, for dette var bare guttestreker, det må jo alle se. /ironi

(" called Filthy Frenchman on a French") Kan jeg spørre hva som hadde skjedd hvis det var motsatt vei eller er slikt som skal ties ihjel siden det er mer politisk korrekt i dagens samfunn?

Dumme (ja dumme!) naive nordmenn som faktisk forsvarer slik ukultur. Hvor er SOS rasisme og likesinnede i slike saker som skjer i Norge? Jo de er på gata og prøver å forhindre ytringsfrieheten ved å angripe folk fysisk for å skremme de til taushet (ref alle anti-demostrasjonene deres). Det er rett og slett patetisk og de burde ha lest litt historie og lært litt hvor vanskelig det var å få den friheten vi har idag. Utakknemmelige idioter.

:)

Manipulasjon for å fremme din egen sak. Uærlig og veikt, men det er vel innlært norske tradisjoner å være sånn.

For en syk film, syk gjeng.

Men lite man får gjort :(

Mer synlig politi hadde kanskje hjulpet?

Kan du ikke si hva som er så "manipulerende, uærligt og veikt" istedet for å prøve å kneble meningsmotstandere?

Jeg viser til et problem (og eksempler) i samfunnet hvor forkjempere for en sak faktisk ikke ser hvordan de fører til mer av det de prøver å forkjempe. Dette er ignorant og viser at de er en stor del av problemet selv og burde lest litt bøker om historien istedetfor å kaste dritt på andre!

Det er ihvertfall å gjøre mer enn å bare sitte der i sin egen boble å si at: "Men lite man får gjort"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

REtt og slett dårlig oppførsel. Hadde jeg stått der hadde jeg hvertfall ikke bare sett på. Svin som holder på slik som dette bør bures inne eller grisebankes en og en alene i et rom av 4-5 andre. Fan så feige de er...

Lenke til kommentar
Burde ikke denne tråden heller døpes om til "Norsk innvandringsmotstander leter febrilsk etter argumenter som støtter sitt eget syn og går ikke av veien for å bruke neo-rasistiske websider som sannhetsvitne" ?

Uening, da det må gå an å ta opp en slik viktig diskusjon som blind vold i samfunnet med rasistiske motiver er. (Hvis vi skal følge normen for hva rasisme er)

I Frankrike er det slik at en fransk voldsmann er en voldsmann, mens en voldsmann med innvandrerbakgrunn er en innvandrer. Ikke ulikt slik det er i Norge, når jeg tenker meg om.

Enig. Dette er et problem hvis det er slik i det lange løp, men tror at det er noe vi må leve med i en verden fylt med så mange konflikter mellom ulike grupperinger som vi har og vil ha i mange år framover. Når det skjer en så brå omveltning i de demografiske forhold som det har gjort i Europa vil man gjerne ha opplysning om hva som foregår rundt oss og hvorvidt dette er positivt/negativt. Dessuten bør det stilles strengere krav til innvandrere (hvis disse da ikke var franske statsborgere) enn egne borgere, da dette er normalt når en er gjest og har bestemt selv å flytte på seg. Men en forskjellsbehandling av egne borgere håper jeg vil opphøre med tiden da det bare føre til større segresering, men tror som sagt at det vil ta tid.

Lenke til kommentar
1. grisebankes en og en alene i et rom av 4-5 andre.

2. Fan så feige de er...

Ja, mange mot én er alltid feigt, det.

så dette etter jeg postet ;)

;) man må være litt ironiske også. Man blir litt forbannet av å se slikt og kunne ønske de som gjør noe slikt kunne opplseve det de faktisk gjør.

Når man står flere mot en så får personen som står der en følelse av håpløshet, han får faktisk ikke gjort noe alene. Hadde disse gutta gått alene hadde de ikke gjort en dritt, for det tør de nemlig ikke.

Det morsomste er når sånne tøffe gutter er alene, 1 mot 1, de knekker så ufattlig lett. Er faktisk bare å skrike litt til de ;)

Lenke til kommentar

Jo, ser at det prøves å få frem et poeng, men uenig i at det skal draes en parallell mellom fransk invandring og norsk. Å bruke nettopp den kilden for norske forhold er "manipulasjon", altså tilpasset for ditt mål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...