Robocoop Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 http://vladtepesblog.com/?p=7000 Forklaring til videoen på linken. Men i korte trekk tar noen innvandrerungdom lommeboka hans og deretter blir det konfrontasjon der det slås løs. Fransk politi prøver å hindre at videoen kommer ut. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Skjønner ikke hvorfor busssjåføren ikke bare lukket døren. Trist video. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Bussjåføren ga jo bare faen........................ Og det gjorde alle passasjerene også. De bare går på bussen og setter seg ned de - midt ute i videoen der. Utrolig handlingslammelse, men disse avskumfolkene har både kniv og pistol, så man kan bli drept. Og pistol er det verre å få tak for vanlige folk enn det er å finne et komplett missing-link fossil i hagen. Endret 27. mai 2009 av Robocoop Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Avskum. Det var tydelig at de ikke var ute etter lommeboka, men at de var ute etter bråk. Det var jo folk som prøvde å hjelpe til, disse ble jo også slått til. Fra et rent hevnlystperspektivt skulle jeg sett at slikt avskum fikk kjenne sin egen medisin. Det er skammelige greier. Menne, så hvordan ser man at disse tilhører en viss religion, altså, at de er muslimer? Som denne (åpenbart særdels anti-islamske) bloggen hevder? En pistol hadde nok heller bare sørget for du enten hadde skadet noen uskyldige eller blitt fratatt våpenet og brukt mot deg selv. Endret 27. mai 2009 av Rampage Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 fy faen for noen jævla rasshøl, skulle nesten vært en gjeng der selv og pælma de på hodet ut av hele dritten. Og han lille kylling-fitta i hvit hettegenser skulle hatt seg 7-8 never fra Mike Tyson rett i trynet. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Offeret derimot ser ut til å ikke bære noe nag. Men så er han innrullert på "science des politique", eller hva de nå heter på fransk. En venstreside skole/universitet der han neppe kan si hva han vil uten å komme i problemer. http://www.brusselsjournal.com/node/3875 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Helvete for noen folk !! Det var en gjeng ut av de der "skapningene" og det var enda flere på bussen som ville ha stopp på bråket. Koffer fikk ikke en kar inne på bussen med noen flere for og hive ut "skapningene" Selv om jeg er 14 så ville jeg ha slått hardt til han lille hvite kyllingen der Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Primitive undermennesker som ikke er verd en dritt med mindre de er i flokk. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Helvete for noen folk !! Det var en gjeng ut av de der "skapningene" og det var enda flere på bussen som ville ha stopp på bråket. Koffer fikk ikke en kar inne på bussen med noen flere for og hive ut "skapningene" Selv om jeg er 14 så ville jeg ha slått hardt til han lille hvite kyllingen der Haha, det er lett å si sånt når du sitter hjemme foran din trygge data. Det er noe helt annet å være tilstede under sånne slagsmål. Dette er brutale gjenger, og om man blander seg blir man også tatt. Dem hadde ikke klart å få kasta dem ut eller banka dem om dem hadde samla folka i bussen der Tror heller du hadde gjemt deg i et hjørne og grini enn å slått til "kyllingen" Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg satt å lagde knyttnever så hardt at jeg fikk krampe når jeg så på det der. Er så utrolig frustrerende. Lenke til kommentar
Jens72 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Såså, rasisme er kun noe hvite anglo-saxere står bak. Ingen må komme å si at dette var rasisme, for dette var bare guttestreker, det må jo alle se. /ironi (" called Filthy Frenchman on a French") Kan jeg spørre hva som hadde skjedd hvis det var motsatt vei eller er slikt som skal ties ihjel siden det er mer politisk korrekt i dagens samfunn? Dumme (ja dumme!) naive nordmenn som faktisk forsvarer slik ukultur. Hvor er SOS rasisme og likesinnede i slike saker som skjer i Norge? Jo de er på gata og prøver å forhindre ytringsfrieheten ved å angripe folk fysisk for å skremme de til taushet (ref alle anti-demostrasjonene deres). Det er rett og slett patetisk og de burde ha lest litt historie og lært litt hvor vanskelig det var å få den friheten vi har idag. Utakknemmelige idioter. Endret 28. mai 2009 av Jens72 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg ser enda ikke noen som forsvarer handlingene som begår her. Rasistisk avskum ja, av en eller annen grunn tror jeg dette er en gjeng som flyr på hvem som helst. Så lenge de kan leke apekatt og skade noen er de fornøyde. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Vil tørre å påstå at dette like så godt kunne vært på en trikk eller noe i Oslo. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Dette kunne ærlig talt skjedd hvor som helst, og skjer faktisk også hvor som helst. Det finnes avskum, pøbler og gjenger i alle verdens hjørner. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Såså, rasisme er kun noe hvite anglo-saxere står bak. Ingen må komme å si at dette var rasisme, for dette var bare guttestreker, det må jo alle se. /ironi (" called Filthy Frenchman on a French") Kan jeg spørre hva som hadde skjedd hvis det var motsatt vei eller er slikt som skal ties ihjel siden det er mer politisk korrekt i dagens samfunn? Dumme (ja dumme!) naive nordmenn som faktisk forsvarer slik ukultur. Hvor er SOS rasisme og likesinnede i slike saker som skjer i Norge? Jo de er på gata og prøver å forhindre ytringsfrieheten ved å angripe folk fysisk for å skremme de til taushet (ref alle anti-demostrasjonene deres). Det er rett og slett patetisk og de burde ha lest litt historie og lært litt hvor vanskelig det var å få den friheten vi har idag. Utakknemmelige idioter. Manipulasjon for å fremme din egen sak. Uærlig og veikt, men det er vel innlært norske tradisjoner å være sånn. For en syk film, syk gjeng. Men lite man får gjort Mer synlig politi hadde kanskje hjulpet? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Vel, du kan ikke si at han ikke har et poeng? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Burde ikke denne tråden heller døpes om til "Norsk innvandringsmotstander leter febrilsk etter argumenter som støtter sitt eget syn og går ikke av veien for å bruke neo-rasistiske websider som sannhetsvitne" ? I Frankrike er det slik at en fransk voldsmann er en voldsmann, mens en voldsmann med innvandrerbakgrunn er en innvandrer. Ikke ulikt slik det er i Norge, når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Regner nesten med at det ble sagt noe som vi ikke hørte i begynnelsen der, plutselig charger de bare han uskyldige fyren:O Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 At ble sagt noe? Du så jo klart at de gjorde seg klare til å overfalle karen, de spurte etter sigaretter og stjal lommeboka hans. Så hoppet de på ham. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Det kalles blind vold. Det er ikke noe vits å lete etter en grund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå