Gå til innhold

Fransk innvandrerungdom angrep uskyldig passasjer, video.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bussjåføren ga jo bare faen........................

Og det gjorde alle passasjerene også. De bare går på bussen og setter seg ned de - midt ute i videoen der.

Utrolig handlingslammelse, men disse avskumfolkene har både kniv og pistol, så man kan bli drept. Og pistol er det verre å få tak for vanlige folk enn det er å finne et komplett missing-link fossil i hagen.

Endret av Robocoop
Lenke til kommentar

Avskum. Det var tydelig at de ikke var ute etter lommeboka, men at de var ute etter bråk. Det var jo folk som prøvde å hjelpe til, disse ble jo også slått til. Fra et rent hevnlystperspektivt skulle jeg sett at slikt avskum fikk kjenne sin egen medisin. Det er skammelige greier.

Menne, så hvordan ser man at disse tilhører en viss religion, altså, at de er muslimer? Som denne (åpenbart særdels anti-islamske) bloggen hevder?

En pistol hadde nok heller bare sørget for du enten hadde skadet noen uskyldige eller blitt fratatt våpenet og brukt mot deg selv.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Helvete for noen folk !!

Det var en gjeng ut av de der "skapningene" og det var enda flere på bussen som ville ha stopp på bråket. Koffer fikk ikke en kar inne på bussen med noen flere for og hive ut "skapningene" :dontgetit:

Selv om jeg er 14 så ville jeg ha slått hardt til han lille hvite kyllingen der :devil:

Lenke til kommentar
Helvete for noen folk !!

Det var en gjeng ut av de der "skapningene" og det var enda flere på bussen som ville ha stopp på bråket. Koffer fikk ikke en kar inne på bussen med noen flere for og hive ut "skapningene" :dontgetit:

Selv om jeg er 14 så ville jeg ha slått hardt til han lille hvite kyllingen der :devil:

Haha, det er lett å si sånt når du sitter hjemme foran din trygge data. Det er noe helt annet å være tilstede under sånne slagsmål. Dette er brutale gjenger, og om man blander seg blir man også tatt. Dem hadde ikke klart å få kasta dem ut eller banka dem om dem hadde samla folka i bussen der

Tror heller du hadde gjemt deg i et hjørne og grini enn å slått til "kyllingen"

Lenke til kommentar

Såså, rasisme er kun noe hvite anglo-saxere står bak. Ingen må komme å si at dette var rasisme, for dette var bare guttestreker, det må jo alle se. /ironi

(" called Filthy Frenchman on a French") Kan jeg spørre hva som hadde skjedd hvis det var motsatt vei eller er slikt som skal ties ihjel siden det er mer politisk korrekt i dagens samfunn?

Dumme (ja dumme!) naive nordmenn som faktisk forsvarer slik ukultur. Hvor er SOS rasisme og likesinnede i slike saker som skjer i Norge? Jo de er på gata og prøver å forhindre ytringsfrieheten ved å angripe folk fysisk for å skremme de til taushet (ref alle anti-demostrasjonene deres). Det er rett og slett patetisk og de burde ha lest litt historie og lært litt hvor vanskelig det var å få den friheten vi har idag. Utakknemmelige idioter.

:)

Endret av Jens72
Lenke til kommentar
Såså, rasisme er kun noe hvite anglo-saxere står bak. Ingen må komme å si at dette var rasisme, for dette var bare guttestreker, det må jo alle se. /ironi

(" called Filthy Frenchman on a French") Kan jeg spørre hva som hadde skjedd hvis det var motsatt vei eller er slikt som skal ties ihjel siden det er mer politisk korrekt i dagens samfunn?

Dumme (ja dumme!) naive nordmenn som faktisk forsvarer slik ukultur. Hvor er SOS rasisme og likesinnede i slike saker som skjer i Norge? Jo de er på gata og prøver å forhindre ytringsfrieheten ved å angripe folk fysisk for å skremme de til taushet (ref alle anti-demostrasjonene deres). Det er rett og slett patetisk og de burde ha lest litt historie og lært litt hvor vanskelig det var å få den friheten vi har idag. Utakknemmelige idioter.

:)

Manipulasjon for å fremme din egen sak. Uærlig og veikt, men det er vel innlært norske tradisjoner å være sånn.

For en syk film, syk gjeng.

Men lite man får gjort :(

Mer synlig politi hadde kanskje hjulpet?

Lenke til kommentar

Burde ikke denne tråden heller døpes om til "Norsk innvandringsmotstander leter febrilsk etter argumenter som støtter sitt eget syn og går ikke av veien for å bruke neo-rasistiske websider som sannhetsvitne" ?

I Frankrike er det slik at en fransk voldsmann er en voldsmann, mens en voldsmann med innvandrerbakgrunn er en innvandrer. Ikke ulikt slik det er i Norge, når jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...