J@cob Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Skaphomser, hele gjengen! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 My eyes! The goggles do nothing!! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 My eyes! The goggles do nothing!! +1 Where is fallout boy? Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ouch. *skynder seg å trykke opp, opp, ned, ned, venstre, høyre, venstre, høyre, b, a, på tastaturet* Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Se de rosa nipplene, hoho! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Tenk om forsvaret ga faen i kongen og det styret der, og heller overvåkte oss på media!: "Kom igjen, Simon. Vis meg de rosa brystvortene dine. Vis at de smaker jordbær, og at DU VET DET! Der ja, der ja, kom igjen nå, gi meg litt av de vulvakraterne du har under armene" Tror de hadde sperret oss inne ganske kjapt da Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Tenk om forsvaret ga faen i kongen og det styret der, og heller overvåkte oss på media!: "Kom igjen, Simon. Vis meg de rosa brystvortene dine. Vis at de smaker jordbær, og at DU VET DET! Der ja, der ja, kom igjen nå, gi meg litt av de vulvakraterne du har under armene" Tror de hadde sperret oss inne ganske kjapt da Prøv den på sesjonen så slipper du sikkert Tom Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Sesjon var jo konge! Viste seg at sesjonssersjanten eller hva pokker det hva - han som bestemte - var en venn av broderen, og hadde drukket seg drita her på gården mangt en gang i løpet av sine yngre dager. For øvrig skal jeg heller se hvor lang inn i militæret jeg kommer, før de lemper meg ut. Stikker inn 24. juli. Sender de meg hjem før rekrutten er ferdig, så, tja, friår på meg! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Fem på eksamen. Ferdig med vgs. For alltid. Full. Hater dere. Hver. Jævla. En. Av. Dere. Bortsett fra Carmelita, Tom, Arnold, Vultur, Trond, Zo, nei, vent, jo, jeg hater Zodz og, nei, glem det, vi snur det. Fem på eksamen. Ferdig med vgs. For alltid. Full. Elsker dere. Hver. Jævla. En. Av. Dere <3 Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg elsker deg like mye pus. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Dag 18 - Nils V2. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Pause frem til tirsdag. Har bildene. Gissel hos UKM. Send hjelp. Dag 19 - Sjåføren. Lite jeg kan si om bildet. Nødløsning. Var for dårlig lys til noe annet når jeg endelig kom meg ut av den bussen Dag 20 - Slash. Egentlig heter han "Jørn Hoel", og spiller i et rockeband. Musikken er selvsagt inspirrert av Guns'n Roses som bare faen, men hans personlige idol er Slash - den ubestridte bestevennen til Axel. Vet ikke hva mer jeg kan skrive om han. Bildet taler strengt tatt for seg selv. Bare. Vel. Faen. SE PÅ DE BUKSENE DA! Spurte selvsagt om han kjører den stilen til vanlig, eller om det bare var 'for show'. - Til vanlig? Vist faen! Var svaret jeg gikk. Han mangler bare En ting Flosshatt. Endret 21. juni 2009 av J@cob Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Smart av meg å legge alt i en eksisterende post, da blir det jo ikke bumpet Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Morsomt bilde av "slash" - er det forresten organisten? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Dag 21 - C₈H₁₀N₄O₂ And without further ado: Her har dere mannen bak de mange trådene med akronologiske navn og vakre bilder fra Svalbard. Syk er han òg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Når han kikka litt opp sånn så minna han meg om han gærningen i Full Metal Jacket. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hva skjer med at du ikke har lagt ut noen bilder? Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Fordi alt ville vært nedtur etter det übersexy bildet fra dag 21. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 På den annen side vil alt være opptur etter det übersexy bildet fra dag 16. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Kjeften, småbarn. Kortleseren gikk til helvete, viste seg at det hadde kommet små partikler med tobakkblader imellom pinnene. De må stamme fra min tid som badlingsrøyker. Uansett. Kjøpte ny idag, så de kommer på overtid. Noen. I hvert fall. Dag 24 - Frank,- Et miljøportrett. For hva er vel mer naturlig å trekke inn når man diskuterer dette oppkoket av en trønder, enn en slapp bulabukse, og animè! (Tror faen meg det var Gundam som beærer skjermen. Animè og pils. En everlasting kombo.) Endret 1. juli 2009 av J@cob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå