J@cob Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Bruker: J@cob. Utfordring: Mennesker - Hovedsaklig portrett. Deltakernivå: Entusiast. Utstyr: Det jeg har for hånden. Endret 3. juni 2009 av J@cob Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Dag 1 - Nils Joachim. Da åpner jeg utfordringen min, og det med et bilde av min eldste bror og kommende regent på godset: Nils Joachim. Den store, varme hånden vitner desverre ikke om de mange tingene han har gjort oppover årene, som den arbeidsnarkomanen han er. Gartnerenes tid er forlengst forbi, og det er min eldste bror som omtrent knekker ryggen bøyd over rosebedene hver vår for å få hagen tilbake til sin fordums prakt, i tilegg kommer alle de andre oppgavene som forbindes med driften av et gods, og noen mål skogseigendom, men de skal jeg ikke gå nærmere inn på her. Det eneste jeg vil legge til er; hadde han snudd hånden, ville man nok sett mangt en trel, hardere og større enn hos de fleste, men slik er nå en gang livet. Både på godt og vondt. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg tror jeg ville anbefalt han en negleklipp. Neida. Liker måten øyet hans såvidt vises mellom fingrene. Først tenkte jeg at det var negativt at tommelen ikke var med, men nå tror jeg at jeg har ombestemt meg. Bildet ville blitt litt annerledes hvis den skulle vært med, og jeg liker det som det er. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Først tenkte jeg at det var negativt at tommelen ikke var med, men nå tror jeg at jeg har ombestemt meg. Bildet ville blitt litt annerledes hvis den skulle vært med, og jeg liker det som det er. Jeg tenkte litt på det jeg også. Men fungerer nok best uten tommelen. Vi skal vel egentlig være glad forat han ikke bar ga oss (og fotografen) en "One-finger-salute" Tom Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Har gått inn på denne tråden tre ganger nå for å finne en passende kommentar, klarer ikke å finne noe spesielt fototeknisk å kommentere – men dette var et morsomt portrett! Lenke til kommentar
schester Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Knall bilde jacob. Lika at du har fokus på håndi men på samme tid blir auge hans blikkfange. Brukt den ødlagde 50 mm ? Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Først tenkte jeg at det var negativt at tommelen ikke var med, men nå tror jeg at jeg har ombestemt meg. Bildet ville blitt litt annerledes hvis den skulle vært med, og jeg liker det som det er. Jeg tenkte litt på det jeg også. Men fungerer nok best uten tommelen. Vi skal vel egentlig være glad forat han ikke bar ga oss (og fotografen) en "One-finger-salute" Tom Ja, vi får vel være glad for det. Ville vært en veldig frekk måte å starte hele junifesten på. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Dag 2 bildet kommer i morgen. Glemte igjen kameraet /m minnebrikke hos en venn av meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Blir det et bilde av schester, mon tro? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Blir det et bilde av schester, mon tro? Nja, regner med han tar hevn pga dette: Hevn! Endret 3. juni 2009 av J@cob Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Dag 2 - Sondre. Denne lille lekne krabaten vandrer mangt en gang gjennom de kalde og vindornamenterte gangene på media. Han ser litt ut som en av de man ofte kaller for "Sognefjordens spanjol", hadde det ikke vært for den lyse blåfargene i øynene han uten tvil har arvet fra sin østlandske mor. Det er egentlig ikke mer å si om den lille jævelen. Han er Liverpool fan og fortjener ikke å få store ord kastet etter seg på det o'store internett. Desuten er han en av de som aldri har klart å miste håpet om at Sogndal en gang skal reise seg som en gigantisk hydra, med sine 13612931231 hoder kuttet av, for å så å gro ut 13612931231 nye og havne i tippeligaen. Bastard. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Dag 3 - Christina Mari. And without further ado. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Nr 1 falt ikke i smakr. Men nr 2 og 3 er fine greier. Nr 3 er deffinitivt favoritten. Lyset er utrolig fint, bokeh'n i bakgrunnen er herlig, ett pent og naturlig smil og man får se cleavege. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Ntååt. Du ditt lille svin Endret 3. juni 2009 av J@cob Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Awesome cleavage. Du skulle sett noen av de andre bildene. De ble luket vekk, siden det "Lykkelig ignorant over sine omgivelser", smilet ble byttet ut med: "FAEN, en gigantisk penisforlenger stirrer mot bringa!" send pm pl0x Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Pfft, ikke før du poster et bilde av en naken dame som wallrunner. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Pfft, ikke før du poster et bilde av en naken dame som wallrunner. Nå ga du meg faktisk en fin ide Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 *lukker ørene for den andre konversasjonen her* Bilde #3 var nydelig - nydelig og bløtt, med tindrende øyne. Flott! Lenke til kommentar
schester Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Eg vil låna 90mm din jacob!!! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Eg vil låna 90mm din jacob!!! Slik at du kan ta fine bilder av eksen din òg? No wai. Desuten får du ikke låne en sabla dritt av meg i nærmeste fremtid. I hvert fall ikke før jeg har tatt hevn pga. det ufattelig lite flatterende bildet du tok av meg. Som du forøvrig la ut uten tilatelse. Kreemt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå