Gå til innhold

B.K. Fjærball i vårlufta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Fargene og fjærdrakta kom så absolutt fram, men desverre er det ikke noe mer enn det. Bildet bærer preg av støy og uskarphet, selv om exifen sier 100 på iso, så mistenker jeg at orginalbildet viser litt mer avstand til fuglen enn det som kommer fram her.

Lyset blir veldig flatt, så prøv å ha igjen eventuelle persienner eller gardiner i rommet, før du setter opp en stuelampe mot fuglen for å få et varmere lys.

Ikke kunne jeg se at det var en fugl ved første øyekast heller, men det er ikke noe som trekker bildet. Komposisjonsmessig kunne du ha gjort mye. Ikke at jeg helt klarer å sette fingern på noe, men det kan bare bli bedre etter min mening. Helhetetsinntrykket mitt blir at dette virker mer som et snapshot.

Arbeid mer med bildene og motivene dine og tenk hva som kommer til å bli kommentert når du tar bilder. ;)

Håper du ikke tar dette som negativ kritikk i den forstand at du tror jeg synes det er et drittbilde. Kritikken min er ment for at du skal huske det neste gang du tar bilder, slik at du jobber litt mer med de som sagt :)

Egil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...