Vaskebjoern Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Har postet før om denne routeren og fått gode svar. nå har det igjen kommet et problem. vi har flytta og bytta internett fra GET til Ventelo. Da vi hadde GET var alt fint jeg datt aldri ut av det trådløse internettet. men nå har vi bytta om slik at jeg har routeren her nede og foreldrene mine sitter på trådløs. problemet nå er da at internett forsvinner i en 10-30 sekunder av og til. ganske ofte. det går ikke ann og spille spill via internett pga det. derfor lurer jeg hva er galt? jeg har oppdatert til nyeste firmware, prøvd og restarte og sette tilbake routeren. sette passord osv. det er ingen som laster ned fra torrents eller noe det detter bare heilt random ut. PS: Jeg har Internett kabel til routeren og jeg faller også ut. Routeren min er en: Belkin N Wireless Router F5D8233-4v3 jeg vill tro at dette ikke har noe og gjøre med internett leverandøren? har kjørt Smooth på Modemet og mister ikke connection når jeg er koblet rett i det. håper dere kan hjelpe meg har ikke råd til ny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå