Score Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hei. Jeg har et problem. Min pc logger ut etter 5 min hvis jeg ikke er der. Hvordan får jeg bort det? Kanskje satt det til 15 min. Lenke til kommentar
Christerm Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 HEi! Saken er en god uke gammel, men jeg ble litt nysgjerrig på om du fikk løst dette problemet. Hvis ikke, så skal jeg prøve å hjelpe deg! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Kva versjon sitt du på? Eg vil tippe du først ser ein skjermsparer, og når du tek vekk denne er maskina låst? Gå inn på innstillingar for skjermsparer. I XP finn du dette ved å høgreklikke på skrivebordet, og velje Eigenskaper. I ein av fanene finn du skjermbeskytter. Velj så at maskina ikkje skal vere låst når du lat att skjermspararen. I Vista/7 hugsar eg ikkje kor du finn dette, men berre gå i Kontrollpanel å søk etter skjermsparar eller skjermbeskytter. Eventuelt "screensaver" på engelsk. Sitt dessverre ikkje på Windows sjølve, så eg kan ikkje legge med så mykje meir detaljert informasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå