Skogslik Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Har en kabel liggenes her som har phono i begge ender, kvit og rød i ene enden og det samme i andre. Denen kabelen er sikkert på 10 meter, og kunne tenkt meg og bruke den til noe, men da trenger eg at den har 3.5mm jack i den ene enden. Finnes det noe overgang som vill funke her? eventuelt hvor det kan kjøpes. Takker for svar Lenke til kommentar
Mjauriksen Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 En sånn her tenkte du? Trykk her Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Forøvrig er adaptere med kort ledningstubb bedre enn den linket i posten overfor - om overgangen blir utsatt for stress. Minijackpluggen løsner etterhvert Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Eikeflisa: Var en slik en eg såg for meg ja Funker sikkert helt fint den, skal bare brukes av og til. Edit: Ser dealextreme selger dem til rundt 1 dollar^^ Bestiller meg en derfra sammen med noe annet. Endret 28. mai 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
lordmyrland Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 En sånn her tenkte du?Trykk her ELFA har samme overgangen som den der, bare mye billigere. Stikk innom butikken i Sandakerveien 76 Oslo, eller besøk elfa.se Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Har skaffa meg til rundt 1 dollar pr stykk fra dealextreme og gratis frakt Funka som dem skulle og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå