Inc Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Utfordring: Det man gjør i hverdagen Deltakernivå: Superpingle (Egen kategori for de med barn og lite fritid ) Utstyr: Kamera, forhåpentligvis Tilleggsutfordringer: Ukjent Endret 27. mai 2009 av Inc Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Og da er jeg i gang. Weeeee Ingenting er mer hverdagslig enn søppel Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Har dere ikke kildesortering, dere ? Jeg trenger tre bøtter for det innholdet der - minst Men hverdagsliv, det er det. Tom Endret 2. juni 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Har dere ikke kildesortering, dere ? Jeg trenger tre bøtter for det innholdet der - minst Men hverdagsliv, det er det. Tom Lite kildesortering her. Papir og rest Edit: plasten der har faktisk havnet feil ja Endret 2. juni 2009 av Inc Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Har dere ikke kildesortering, dere ? Jeg trenger tre bøtter for det innholdet der - minst Men hverdagsliv, det er det. Tom Lite kildesortering her. Papir og rest Edit: plasten der har faktisk havnet feil ja ...men det er akkurat slik hverdagslivet er Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Det er nå jeg blir litt trist. Her snakkes det om global oppvarming, og at vi må spare miljøet og så er det ikke kildesortering over alt engang. Her har vi mat-, rest-, plast-, hermetikk- OG batteriavfall (usikker på om den siste egentlig heter det). Hvorfor kan det ikke bare være sånn over alt? EDIT: Vi har forresten papir/papp-sortering også. Endret 3. juni 2009 av carmelita Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Yes.. superpinglen slår til igjen med ett bilde, weee.. Her ifra bingen med 2 dotter i som får kveldsmat. Hverdagslivet for en kanin altså Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Heh - det var da noen festlige ørevinkler! Morsomt bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå