Gå til innhold

Røykmonsteret i LOST


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som smokey får egen spin-off i en ny sitcom serie på ABC til høsten.. =)

Serien skal hete "Where there's smoke..."

LINK

 

 

Smoke-Monster-Jump-R.article.jpg

Lea Thompson (Caroline In The City) costars with the ominous cloud (Lost) in its new ABC sitcom this fall.

 

 

lol :D

Endret av OCKi
Lenke til kommentar
Hva er røykmonsteret i LOST?

 

Så vidt vi vet er det et sikkerhetssystem, skjønt hvem/hva det vokter er det ingen som vet. Det har en slags intelligens, med mindre det blir styrt av noen eller noe.

 

Hva er øya? (hvorfor er den slik den er etc.)

 

Hvem har sagt det er en øy? ;)

 

(ja, bare en teori, men vi vet jo aldri.)

Lenke til kommentar
De har klart det meste, hvis de ikke har en sykt god forklaring på alt som skjer, blir det hele bare dumt.. Nå har jeg tatt pause fra serien siden det ble for tragisk (tid hopper etc.)

 

Hvis du syns at tidsreiser ble for tragisk, så trenger du ikke noen pause, da er det bare å slutte å se på serien og glemme den. For tidsreiser er blitt en stor og viktig del av det Lost handler om. :) Forventer du at alt som skjer i LOST skal ha en naturlig og sannsynlig forklaring uten noe form for sci-fi, så venter du nok forgjeves.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Da kan jeg se The Unit i stedet. mye bedre.

 

Ser bare lost når jeg tilfeldigvis slår på tven.

 

Det er ikke rart du ikke skjønner noe og syns det er dårlig når du ikke følger med, men bare ser på når du føler for det. Jeg tror heller ikke det blir sånn at når du ser siste episode så blir absolutt ALT forklart og oppsummert i EN episode, så der kommer du til å faile kraftig.

Lenke til kommentar

OK, her er det:

 

ØYA = en øy bygget av romvesner som ikke likte at mennesker budde på jorda, derfor plantet de "lommer" med elektromagnetisk energi som skulle drepe alle på jorda når tiden var inne.

 

SMOKEY = er faktisk romvesnene som laget øya, bare at de ikke er synlig for mennesker i sin vanlige form.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...