TheCatIsALie Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hva er røykmonsteret i LOST? Hva er øya? (hvorfor er den slik den er etc.) Lenke til kommentar
decophly Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Røykmonsteret er ut i fra det vi vet et sikkerhetssystem for tempelet. Mer vet vi ikke. Røykmonsteret kan også forandre form forresten, som da det ble til broren til Eko. Øya er en øy med spesielle evner. Mer spesifikk får du etter sesong 6 slutt. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Tror jeg venter til siste episode.. så finner jeg ut alt..(håper jeg) Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Ser ut som smokey får egen spin-off i en ny sitcom serie på ABC til høsten.. =) Serien skal hete "Where there's smoke..." LINK Lea Thompson (Caroline In The City) costars with the ominous cloud (Lost) in its new ABC sitcom this fall. lol Endret 29. mai 2009 av OCKi Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hva er røykmonsteret i LOST? Så vidt vi vet er det et sikkerhetssystem, skjønt hvem/hva det vokter er det ingen som vet. Det har en slags intelligens, med mindre det blir styrt av noen eller noe. Hva er øya? (hvorfor er den slik den er etc.) Hvem har sagt det er en øy? (ja, bare en teori, men vi vet jo aldri.) Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Begynner å grine hvis vi i slutten av hele serien finner du at bare jack f.eks. drømte det hele, og så tar han flyet med de andre uten noen problem. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Serieskaperne har for lengst forsikret oss om at det IKKE er en drøm eller illusjon, så det trenger vi nok ikke bekymre oss for. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 De har klart det meste, hvis de ikke har en sykt god forklaring på alt som skjer, blir det hele bare dumt.. Nå har jeg tatt pause fra serien siden det ble for tragisk (tid hopper etc.) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) De har klart det meste, hvis de ikke har en sykt god forklaring på alt som skjer, blir det hele bare dumt.. Nå har jeg tatt pause fra serien siden det ble for tragisk (tid hopper etc.) Hvis du syns at tidsreiser ble for tragisk, så trenger du ikke noen pause, da er det bare å slutte å se på serien og glemme den. For tidsreiser er blitt en stor og viktig del av det Lost handler om. Forventer du at alt som skjer i LOST skal ha en naturlig og sannsynlig forklaring uten noe form for sci-fi, så venter du nok forgjeves. Endret 1. juni 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Slutte å se? nei, jeg har blitt revet med å må finne ut hvorfor alt er sånn det er. Men må nok vente en del.. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Vente på hva? Tidsreisene er kommet for å bli. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Vente på at vi kommer til episoden der de har "reddet" seg selv, så flyet flyr over uten problemer.. (siste episode jeg så hadde de en hydrogen bombe..) Lenke til kommentar
Groening Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Så du har bare tenkt å hoppe over en haug episoder? Hva er kjekt med det? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Da kan jeg se The Unit i stedet. mye bedre. Ser bare lost når jeg tilfeldigvis slår på tven. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Da kan jeg se The Unit i stedet. mye bedre. Ser bare lost når jeg tilfeldigvis slår på tven. Det er ikke rart du ikke skjønner noe og syns det er dårlig når du ikke følger med, men bare ser på når du føler for det. Jeg tror heller ikke det blir sånn at når du ser siste episode så blir absolutt ALT forklart og oppsummert i EN episode, så der kommer du til å faile kraftig. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Nei, men vedder på at det kommer 100000 videoer på youtube som forklarer alt.. Dessuten så vil jeg bare vite 2 ting.. hva er øya og hva er røyktingen. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Herre da mann ! Se serien i sitt fulle !!! Du fortjener ikke å vite noe når du ikke gidder å ta deg tid til hver episode Lenke til kommentar
decophly Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 OK, her er det: ØYA = en øy bygget av romvesner som ikke likte at mennesker budde på jorda, derfor plantet de "lommer" med elektromagnetisk energi som skulle drepe alle på jorda når tiden var inne. SMOKEY = er faktisk romvesnene som laget øya, bare at de ikke er synlig for mennesker i sin vanlige form. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Skal si dere ikke liker at jeg ikke ser alt.. får ta lost maraton til helga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå