luv Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Jeg er ikke så veldig kjent med skjermkort, oppløsning, og alle andre tingene som skal til for å lage en pc. Derfor vil jeg gjerne spørre her om jeg kan få hjelp til å vite hva jeg burde se etter og kanskje jeg også kunne få forklart de forskjellige tingene? Jeg har hørt at Mac er veldig bra på design, men når det kommer til spilling så er det ikke så bra, så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre Det jeg må ha på min nye pc: - Veldig bra hardisk/minne (200 gb minst) - Skal brukes til spilling ( The sims 3 blant annet) - Skal brukes til Grafisk design. - ikke Vista. - Skal være bærbar. Endret 27. mai 2009 av luv Lenke til kommentar
Stig'n Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Budsjett? qxl auksjon - få minutter igjen - Har du virkelig lyst å betale for oppdateringer til XP ? De har tenkt å starte med det ser du... - Vista er forholdsvis ganske enkelt. Bare deaktiver brukerkontokontroll, oppdater og kos deg. - andre alternativer er jo disse små EEE laptopene, men de yter heller dårlig til grafisk design! Derfor vil en egendefinert Multicom laptop kansje passe bra... komplett med Nvidia9300GS - passer fint nok til grafisk design - nytt og bedre fra komplett,perfekt for ditt behov (G105) - anbefaler heller dette.Mindre strøm/varme & smålig høyre fart(clocks). Det første du kan gjøre er jo å ta en titt rundt på nettet. Endret 28. mai 2009 av Stig'n Lenke til kommentar
luv Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Tusen takk for tipsene og linkene, de hjalp virkelig.jeg skal se nærmere på ASUS N51VG 15.6"WXGA synest den så veldig grei ut, den hadde kjempe god lagringsplass og så med både den og min bærbare hardisk så burde alle problem være løst Lenke til kommentar
Stig'n Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Tusen takk for tipsene og linkene, de hjalp virkelig.jeg skal se nærmere på ASUS N51VG 15.6"WXGA synest den så veldig grei ut, den hadde kjempe god lagringsplass og så med både den og min bærbare hardisk så burde alle problem være løst Ingen tvil. Vurderte denne selv. Hadde den t.o.m på reservert bestilling. MEN så kom jo helt ferske lappiser ut(7738g f.eks) - Så jeg måtte avbestille - Men denne lappisen er meget lovende for ditt bruksområdet skal jeg tro! (et annet tips er jo Asus X5AVN, men der er en del dyrere da) Endret 30. mai 2009 av Stig'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå