Gå til innhold

WLAN-ruter til xbox live?

DOG_50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fordi jeg har usb-modem(som ikke funker med live :( ) fra de samma folka som selger den mobileruteren, så jeg trenger bare å bytte over til den, uten problem. ;)

men for å ha en vanlig ruter må jeg f.eks be telenor å lege nettverk i huset mitt, som jeg ikke har. det er mye rot, tar langt tid og moren min vil ikke gjøre det :(

så det er mye lettere bare bytte til mobiltruter(hvis den kan brukes på live!)

dessuten kan jeg ta den ruteren over alt , den trenger bare strøm!!!

Lenke til kommentar

Heidu, skal ta meg tid og hjelpe deg litt.

1. okey, du sier ikke usb funker ? har du satt den direkte inn i xboxen eller har du brukt en pc til og dele nette ? Det er det man må gjøre for og få det til og funke, rengner med det ligger en guide her inne på det. For ruteren koster en del mer i mnd . Har ruteren selv

2 Ja ice ruter funker bra med xbox, bare plug and play. Men vill anbefale den ovenfor siden jeg tror du får like bra hastighet med den, Jeg har ikke lest om dette på en stund så bare rett meg.

Endret av Gamechill
Lenke til kommentar
Da får du ta og banke litt vett inn i hodet hennes, kan ikke ha et hus uten intrernett.

Det hadde jo vært til det beste, det går ikke og spille sikkelig online du får en del lagg og det gåår ikke og endre nat til open den er moderat viss jeg ikke husker feil så du får ikke spillt / joina/party/game til alle sammen.

Du burdet satse på og få lakt in bredbånd, du får hinte til at det er billigere ;D

Lenke til kommentar

Gamechill: ja jeg har usb modem som på linken: http://www.ice.no/MobiltBredband/D50.aspx

og den funka ikke har spurt andre på forume dem sa nei også. da brukte jeg inthernet kabel(fra xbox til pc) fikk ikke til, xbox feila på IP adressen!(brukte usb modem)

og den ruteren jeg vil bytte til kåster like mye som den jeg har nå, så det er ikke noe problem. ;)

hvis du går på denne linken så finner den jeg har , og den jeg vil bytte til. dem har bare de to så ta en tit: http://www.ice.no/

hva bør jeg gjøre?

Endret av 50rus
Lenke til kommentar

Rart har hørt at Netcom funker, usb modemet dems har en kompis som bruker det det kosta 700 første året og fikk 2mbit+ spørs hvor man bor såklart men det er et godt alternativ. Men rutern er kjekk den, har den på hytta og dekker behovene der. Jeg hadde ikke overlevd med den hjemme for og si det sånn

Lenke til kommentar

så du har helt lik på hytta, men det holder for meg :D

så lenge den funker på live så går det bra,

og jeg pleier bare surfe litt på nett og sånt så det holder

men er den ruteren rask :hmm: det er ikke sånn at den læger hele tida?

(spør sind du har den)

Lenke til kommentar

Ja ice ruter har jeg.

Det er jo det samme som den derre usb stikken, man får og kjøpt ute anntene viss det skulle være et problem. jeg kjøpte den med, men har alldri trengt den. Så den ligger og slenger her. Det er opp til dekning og sendere og aktivitet hvor bra nett du får og stabilitet. Tror nok ruteren har bedre dekningsmulighet siden den har større antenner . 2 til nett in og 2 i wifi. Er og batteri på den så den funker 3-4 timer uten strøm. Veldig kjekk til og ta med på turer osv. Så viss du absolutt ikke får bredbånd så er dette å anbefale.

Endret av Gamechill
Lenke til kommentar

ok, jeg har antene fra før!

så det er ok ;)

men takk for svar!

PS: kommer tilbake når jeg får kjøpt ruteren!

sier hvordan det gikk, kan hende jeg kommer til å trenge hjelp med å koble til live :innocent:

Endret av 50rus
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hei, har fått wlan-ruteren men klarer ikke koble til nett på PC :cry:

det står at den må bare pluges inn å surfe på nett!

har prata med supportstøtte han sa at det var noe men routeren!

så jeg får en ny snart, men Gamechill du har den på hytta, bruker du en ethenet kabel?

hvis du gjør det må jeg ikke bare pluge inn å så skal det funke, eller må jeg fikse noe på dattan først?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...