Dimm Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 jeg har akkyrat installert en ny PSU vifte til mitt Aopen HX08 kabinett. her er viften jeg byttet til, og den anbefaler jeg :smile: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=UC8FAB Lenke til kommentar
daho Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 modus kjører du den på? jeg kjører to på fult, skulle trodd det var en fly plass inni pc'en. Lenke til kommentar
thoering Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 daho, kan du ikke la være å poste den store signaturen din under temaer der folk ikke trenger vite specsene dine for å gi deg svar? blir jo sånn skryte-opplegg da... Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 22. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2002 spn, di jækla bæsræv ! hvios du absolutt vil vite hvordan maskin jeg har så. --------- AMD Athlon 800 (ikke overklokka) DFI AK70 Creative Geforce 2 Ti @ 290/460 IBM Deskstar GXP75 13,5Gb IBM Deskstar GXP75 45Gb Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 22. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2002 Etter min mening er specene viktige når også når det gjelder støydemping, da kan man bedre sammenlikne resultatene med andre som har samme system som du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå