Gå til innhold

Er Canon EOS 1000D et greit kamera til en amatør?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er du noenlunde kjent i nettbutikkverden så går du ikke feil. se på prislista på akam.no og kjøp den som er øverst/billigst ;)

P.S.mpx, komplett, japan photo og fotovideo pleier å være bra

P.S.S. Ikke kjøp kamera som er merket med EU i prislista. ofte dårligere service og vilkår.

velkommen til vår verden!!!

Lenke til kommentar
Takk takk :) Så det var 500kr billigere på EL-kjøp, så tar meg en tur dit i morgen og kikker.

Jeg tror elkjøp tilbudet er med det eldre 18-55 objektivet uten optisk bildestabilisator, og det er dessverre langt dårligere.

Pass på at du får med det som heter 18-55mm IS.

Endret av phax
Lenke til kommentar
Takk takk :) Så det var 500kr billigere på EL-kjøp, så tar meg en tur dit i morgen og kikker.

Hva tror dere jeg kan få for et fungerende Olympus OM10?

Merk at Elkjøp sitt tilbud på 3499,- ikke har IS på det medfølgende objektivet.

IS står for "Image Stabilizer" og er en bildestabilisator i objektivet som fjerner uskarpehetene i bildet som kommer av at kameraet ikke er helt i ro når bildet blir tatt. Det er også vesentlig kvalitetsforskjell på 18-55 linsa til Canon uten IS og den med IS. Anbefaler deg sterkt å heller finne et kit med objektiv med IS. :)

Klarte ikke å se på tilbudet til Japan Photo om det var med IS eller ikke. Var hvertfall ikke oppgitt?

Hvis ikke så har Expert nå Canon EOS 1000D med 18-55 med IS til 3999,-

Link

Lenke til kommentar
Det er avbildet med IS objektivet på japanphoto så da er det nok det som følger med.. :)

Er du sikker? De fleste butikker har et liten merknad som sier at bildet som vises sammen med produktet kan avvike fra det gjeldene produktet. Det er alltid spesifikasjonslista man bør se på, og kan ikke se at de har oppgitt dette her? Noe de absolutt bør gjøre da det er en vesentlig fordel til prisen. :)

Lenke til kommentar

Jeg er sikker på at det er avbildet med IS ja. :p

Japan Photo pleier å følge veldig godt med på prisene rundt om på slike aktuelle produkter så jeg synes det er rart hvis de skulle være 500,- dyrere enn elkjøp.

Lenke til kommentar
Jeg er sikker på at det er avbildet med IS ja. :p

Japan Photo pleier å følge veldig godt med på prisene rundt om på slike aktuelle produkter så jeg synes det er rart hvis de skulle være 500,- dyrere enn elkjøp.

Haha, du skjønte hva jeg mente :p

Ja, er enig at Japan Photo pleier å være veldig god på pris. Bare syntes det var rart at de ikke har oppgitt dette i spesifikasjonene på objektivet der om det hadde hatt IS. Er jo et stort salgsargument over de eldre, billigere versjonene. Har sjekket fotovideo nå og, de skal ha 4595,- for Canon EOS 1000D med 18-55 IS. :)

Lenke til kommentar
Da venter vi bare på lønning, så blir det kamera :)

Så, jeg får med IS på Expert og?

Expert sitt tilbud (se link i min post tidligere å tråden) er med IS, ja. :)

Se der ja, er blind på begge øya jeg :p

Da er det bare å bestille så fort penga kommer på konto :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...