Skrufportion Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 heisann. jeg har litt problem med min data, den lagger ganske mye når jeg spiller wow og cs. FPS alt fra 10-15. Jeg får også en melding noen ganger at "skjermdriveren har sluttet og virke og er blitt gjennoprettet, igfx sluttet og virke" og når denne meldingen kommer opp blir skjermen helt svart i rundt 1-2 sec, noe som er veldig forstyrende når jeg spiller Litt informasjon om min datamaskin: først og fremst er det en laptop(vet ikke om det skal ha noe og si) Produsent: dell modell: studio 1535 klassifisering 3.1 prosessor: Genuine Intel® CPU T1400 @ 1.73GHz 1.73 Ghz Minne (RAM): 2.00 GB systemtype 32-biters operativsystem Skjermadaptere: Mobile Intel ® 965 Express Chipset Family Skjermer: Generisk PnP - Skjerm Generisk PnP - Skjerm Jeg vet ikke om det er noe informasjon dere trenger for og hjelpe men jeg skrev det jeg tror trengs:P Vil også si jeg er ikke en ekspert på data Takker for all hjelp og svar! Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Søk etter nye drivere til skjermkortet, så tester du om det gir noe resultat. Kan ikke si at skjermkortet er noe særlig, så du kan ikke vente noe særlig fps i noen nyere spill. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Som Ritualz1 sier, det skjermkortet ditt er ikke egnet til nyere spill i det hele tatt. Virker sikkert bra på litt eldre spill med grafikk som ikke krever så mye, men spille WoW med et Mobile Intel Express kort, kan du nesten bare glemme. Lenke til kommentar
Skrufportion Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Er det noen muligheter for å gjøre skjermkortet bedre? Og det problemet har kommet etter jeg har formatert pcen, så er det noe jeg har glemt og installere? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Glemt og glemt fru Blom. Det vet jeg ikke, men du kan jo prøve å laste ned siste driver for Mobile Intel ® 965 Express Chipset kortet ditt. Husk å avinstallere den gamle driveren før du installerer den nye. OBS! Linken er for Vista Home Premium 32-bit. Har du annet OS, bør du lete litt på Intel sin side eller gi beskjed her så skal vi nok hjelpe litt mer. Endret 28. mai 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå