Gå til innhold

Pakke ut rar fil, men mangler 2 filer. HJELP

Itw

Anbefalte innlegg

Heisann

Har for lengere tid siden, lastet opp backup av bilder til gmail kontoen min, og skulle nå hente tilbake noen av bildene mine.

Bildene er pakket i en stor rar fil som er så delt opp i mindre under 10mb i størelse.

Så STORT problem, når jeg skulle hente de tilbake så mangler 2 filer, nr 163 og 164.

Selvfølgelig nekter winrar og pakke ut da, noen måte og komme uten om dette, og få ut det reserende aom enda er der?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann

Har for lengere tid siden, lastet opp backup av bilder til gmail kontoen min, og skulle nå hente tilbake noen av bildene mine.

Bildene er pakket i en stor rar fil som er så delt opp i mindre under 10mb i størelse.

Så STORT problem, når jeg skulle hente de tilbake så mangler 2 filer, nr 163 og 164.

Selvfølgelig nekter winrar og pakke ut da, noen måte og komme uten om dette, og få ut det reserende aom enda er der?

Når du åpner Winrar filene kan du velge hvilke filer du skal pakke opp. Gå inn i hver eneste *.rar fil og marker hvike filer du skal pakke ut.

Jeg åpnet en *.rar fil på maskinen min nå, den innholder 30 filer. Markerte 4 av dem og pakket kun de ut.

Håper dette hjelper.

Mvh Thomas

Lenke til kommentar

Hmm prøvde høyreklikk og behold ødelagte filer, men så fort den kommer til filen som mangler så stopper den opp, og ber meg finne filen.

Filene går fra 1- 477 og 163 mangler, så da pakker den kun ut dit og ikke det bak..

Og de filene blir tilslutt 1 fil, som er en windows backup fil..

Endret av Itw
Lenke til kommentar
Og de filene blir tilslutt 1 fil, som er en windows backup fil..

Det er nok her problemet ditt ligger. Siden det avr en stor backupfil før det ble pakket i winrar er programmet avhengig av alle filene for å kunne gjenskape den ene filen den kjenner til, dvs windows-backup-filen.

Lenke til kommentar
Det er vesentlig forskjell på "backup av bilder" og "en windows backup-fil".

Joda er det, er noen år siden jeg lagde denne så husket ikke selv at det var det, før jeg kom litt ut i det..

Har ikke prøvd extract now, men skal teste det nå.

Hjalp ikke det heller nei...

Endret av Itw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...