SirAmp Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hei! jeg byttet nettop bryterene for fjern/blink lys og vindus spyler/visker på min vw vento 1995 mod. etter at jeg gjorde det har varsellyset for airbag tent, og jeg mistenker at alt som må til er å "resette" systemet, hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Guggedal Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Vet ikke om du har OBD? Prøv å ta av minuspolen i noen minutter, viss ikke bør du få koblet den opp og lest av feilkoder/slette dem. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 OBD? prøvde å koble fra batteriet, men det hjalp ikke Lenke til kommentar
Guggedal Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ser ut til at du har OBD. Da kan du nok få lest av feilkoder. Teststikk ligger i midtkonsollen: Volkswagen Vento 1,8i - ADZ - 1H - 1992-1997 Teststikk/ Diagnosestikk Frem til 7/ 1993 bag dækknap under kabine varmeregulering, fra 8/ 1993 bag afdækning ved askebæger, ryk askebæger ud og afdækning over cigarstik rykkes til venstre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå