HelenaN Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Många väldigt bra bilder, men jag tror att 4. Juni är min favorit hittills. Läcker bild. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Ettersom jeg er inne på menneskelig forfall, så må jeg også innom tobakken. 6. Det er digg med en sigg ... 1/60s, f/4.7, 25mm, ISO 200 E-620 med 14-42mm. Fokus er litt langt frem da jeg har lekt litt med AF adjust innstillingene. Jeg vet ikke om Menu synes noe om at noen bruker hvepsefellen deres som askebeger ... Men det er stilig sak, den hvepsefellen. Tom PS. Jeg røyker ikke selv så det er ikke min sigg ... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 7. Uren strøm 1/80s, f/5.6, 42mm, ISO 200 Denne bare ba om å bli fotografert ... Tom Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Oi. Dette var ikke faserettet, renset og jitterkorrigert strøm for fine formål. Tror imidlertid den egner seg godt til vinkelslipere, vekkerklokker og andre grusomme oppfinnelser. Fint bilde! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 7. Uren strøm *bilde* 1/80s, f/5.6, 42mm, ISO 200 Denne bare ba om å bli fotografert ... Tom Det har du rett i. Den ba virkelig om å bli fotografert. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det har du rett i. Den ba virkelig om å bli fotografert. +1 - den var kjempefin! Husker godt en kontakt oppe på veggen på badet i en tidligere leilighet i Oslo - åpnet den første gang først et år eller så etter at jeg hadde kjøpt og overtatt leiligheten. Under lokket var det litt sammentullet dasspapir og en svartbrent, halvveis smeltet stikkontakt. Veldig godt sett! ..Og som vanlig fine farger. Den lille vignetteringen gjør seg også. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Nr. 7 likte jeg. Enig med Trondster når det gjelder farger etc. Likte også plasseringen av kontakten i bildeflaten. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Merkelig form på det askebegeret Bra vri på utfordringen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Merkelig form på det askebegeret Ligna mest på sånn tisseflaske du får på sykehuset om du ikke klarer å bevege deg ut av senga. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Det er som sagt egentlig ikke et askebeger, men en vepsefelle. Er nok litt for liten til å brukes som tisseflaske ... Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 8. Blåmandag for fruktfaten. Et fruktfat som har stått helgen over er ikke alltid like fristene ... 1/80s, f/8, 42mm, ISO 200. Og innebygd blits (fy ) Tom Lenke til kommentar
Farner Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Vet ikke helt om jeg likte svart-hvitt med den fargen over. Komponeringen var bra, og gjorde (nesten) ikke noe at du brukte den innbygde blitzen, men syns den blå-effekten bli litt lagt oppå. Men syns bildet var bra, og godt presentert fra tema.. Kanskje ikke vakkert men! Endret 8. juni 2009 av Atomprompen Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg er litt enig med atomprompen. Bildet er bra komponert, men det blir litt for blått. Jeg tenker kanskje det ville gjort seg bedre i sepia. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 8. Blåmandag for fruktfaten.Tom Forfall det der også ja....kanskje forfallet hadde blitt enda mer avslørende i farger... RandiA Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Frukt er kos, innafor "stemplings datoen" Dessuten tror jeg noen har hvert på 'druen'. :!: måtte bare... Er blitt noen "festfylte" bilder her så jeg måtte bare Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 9. Tatt av vinden - snart. 1/640s, f/8, 35mm, ISO 200 En sort/hvit versjon for de som kommer til å spørre om det. Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ja, se der ..passet jo fint inn i temaet ditt med plante også, her kan jo forfallet være veldig vakkert. RandiA Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Morsomt, og sylskarpt. Kanskje litt mye skygge på venstresiden? Fine saker. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Vanvittig skarpt. Synes komposisjonen også fungerer bra. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 God komp i dag Tom. Gjentagelse er tingen. Skarpt bilde som vanlig og flotte farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå