tomsi42 Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 For de av dere som lurer på hvor jeg har fokusert; så lurer jeg vel litt på det selv også ... Jeg får skylde på uvant kamera; for fotografen kan det jo ikke være Tom Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 For de av dere som lurer på hvor jeg har fokusert; så lurer jeg vel litt på det selv også ... Jeg får skylde på uvant kamera; for fotografen kan det jo ikke være Tom Du Tom... Må jeg minne deg på noe du skrev her om dagen? Fint å se at Lars stiller med Olympus. Men da hjelper det ikke å skylde på utstyret Tom Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Utrolig mye rart som ligger gjemt i naturen. Ser ut som en sånn man har på fingeren når man syr? Er ikke altfor godt satt inn i det der (jeg foretrekker å stikke fingeren min sund), men fikk en sånn en av bestemor en gang. Syns det passet godt med rusten blant alt det grønne. Du skulle nesten tatt deg en tur hit. Her finner man skrivere, datamus, sykler, og i det hele tatt. Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Utrolig mye rart som ligger gjemt i naturen. Ser ut som en sånn man har på fingeren når man syr? Er ikke altfor godt satt inn i det der (jeg foretrekker å stikke fingeren min sund), men fikk en sånn en av bestemor en gang. Det er nok litt for stort til å vere et fingerbøl tenker eg, med mindre du er en slik en da:) Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Utrolig mye rart som ligger gjemt i naturen. Ser ut som en sånn man har på fingeren når man syr? Er ikke altfor godt satt inn i det der (jeg foretrekker å stikke fingeren min sund), men fikk en sånn en av bestemor en gang. Det er nok litt for stort til å vere et fingerbøl tenker eg, med mindre du er en slik en da:) Haha! Snakk om å se perspektivet feil! Sånn kan det gå. Nå lurer jeg i grunn på hva i all videste verden det er?! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Du Tom... Må jeg minne deg på noe du skrev her om dagen? Nei, du trenger ikke det Haha! Snakk om å se perspektivet feil! Sånn kan det gå. Nå lurer jeg i grunn på hva i all videste verden det er?! Det er faktisk en hermetikkboks. Hvorfor bunnen buler ut, det er et mysterium. Kan være noen som har varmet opp boksen uten å lage hull i den ... Tom Endret 2. juni 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Haha! Snakk om å se perspektivet feil! Sånn kan det gå. Nå lurer jeg i grunn på hva i all videste verden det er?! Det er faktisk en hermetikkboks. Hvorfor bunnen buler ut, det er et mysterium. Kan være noen som har varmet opp boksen uten å lage hull i den ... Tom Det hadde jeg aldri gjettet. Må ha ligget ute i en hel evighet, for den var jammen meg forandret. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det hadde jeg aldri gjettet. Må ha ligget ute i en hel evighet, for den var jammen meg forandret. Nei, nei, motivet var egentlig lett å se - det er bare Tom som skyter Olympus. *dukker* Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Nei, nei, motivet var egentlig lett å se - det er bare Tom som skyter Olympus. *dukker* Forsiktig nå, eller så samler jeg alt skrotet jeg finner og kaster det etter deg Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Forsiktig nå, eller så samler jeg alt skrotet jeg finner og kaster det etter deg Pass på - Olympus-objektiver kan være tunge! *dukker og gjemmer seg bak et hjørne* Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Forsiktig nå, eller så samler jeg alt skrotet jeg finner og kaster det etter deg Pass på - Olympus-objektiver kan være tunge! *dukker og gjemmer seg bak et hjørne* Ikke 17.5-45mm f/3.5 - 5.6. Den trenger du ikke å være redd for. Den er i klasse med Canon's EF-S 18-55mm II. Bortsett fra at det er mulig å ta skarpe bilder med den da ... Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 3. Rust og Betong I 1/160s, f/8, 190mm, ISO 400 E-620 + ZD 70-300mm Tom PS. Jeg regner med at dette ikke blir siste runde med kombinasjonen rust og betong; derfor "I". Lenke til kommentar
sagat3 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Rust og betong er alltid fint Gleder meg til II... Jeg liker hvordan "DOF(f)en" får armeringsjernet til å komme ut i fra betongen i bakgrunn. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Solid og kraftig bilde - liker følelsen av kraft og dybde. Lenke til kommentar
Farner Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Flott bilde! Liker perspektivet du har tatt det i. En ting som slo meg var at den andre armeringsstange var kanskje litt forstyrrende, siden den er samme farge, men ute av fokus. Men det er jo meg som tenker... Tipper kanskje på at en gammel sykkel vil dukke opp som dagens bilde engang? Alltid koslig med gamle sykkler! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 3. Rust og Betong IPS. Jeg regner med at dette ikke blir siste runde med kombinasjonen rust og betong; derfor "I". Uppsss...den der så da nesten ut som en levende slange...morsomt, du har øynene med deg som vanlig. RandiA Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Sorry tomsi... Men denne var feig. Med tittelen forfall så kunne du ikke kommet på noe mere stereotypisk om du prøvde en gang. Ikke direkte dårlig utførelse, men alt for uoriginalt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Sorry tomsi... Men denne var feig. Med tittelen forfall så kunne du ikke kommet på noe mere stereotypisk om du prøvde en gang. Ikke direkte dårlig utførelse, men alt for uoriginalt. Kan ikke være original hver dag Særlig når kameraet er ukjent. Kanskje jeg bør prøve meg på samme stunt som du gjorde igår Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) 4. Led meg ikke inn i fristelse; jeg kan gå selv ... 4s, f/10, 50mm, ISO 100 Dette er ikke en indikasjon på at jeg skal ta meg en liten fest i kveld; men er en liten hyllest til en sliter som har har bidratt med tro tjeneste i over 15 år. Trondster bes om å ignorere korken; men en passende dansk klassiker var ikke å oppdrive denne gang. Tom Endret 4. juni 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Den beste til nå, synes jeg. Hadde jeg fått valget mellom å nyte en pils og bildet, så hadde valget blitt bildet. Enkelt og greit, men fortsatt masse detaljer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå