Gå til innhold

[Løst]Reklamen på Spotify er irriterende!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altså at noen andre betaler for spotify får være opp til dem... Jeg prøver bare å bli kvitt reklamen uten å måtte begynne å påkoste penger bare for å høre på musikk...

 

bare for å høre på musikk? Har det blitt en menneskerett å høre på musikk nå eller? Gidder du å betale for mat, bøker,filmer,spill,taxiturer? Hvordan avgjør du hva som er "verdt" å betale for å hva som ikke er verdt penger?

Herregud for noe merklige holdninger..

Lenke til kommentar
Er det betre å arrangere fest med det programmet lagt inn da? Da må ein jo sitte klar for å trykke på snarveien kvar gang reklamen dukker opp, + ein må trykke på play på nytt.

 

Ser det for meg:

 

Feststemningen er på topp, titalls mennesker som danser og har det kos. Så stopper musikken. "Hi, this is Robe.." - Joo0ki kaster seg mot PCen, lander sidelengs på stolen og dobbelklikker for harde livet. 10 sekunder senere starter musikken igjen og stemningen er på topp.

 

Man sparte 99 kroner!

Lenke til kommentar
Er det betre å arrangere fest med det programmet lagt inn da? Da må ein jo sitte klar for å trykke på snarveien kvar gang reklamen dukker opp, + ein må trykke på play på nytt.

Ja, er man desperat, så er man desperat. Alt for å ikke betale :p

 

Går jo ann å lage skript basert på det du sendte inn tidligere. :D

 

Skulle ikke være for vanskelig :)

Lenke til kommentar
Man sparte 99 kroner!

 

Eller 9 kroner, som et "dagspass" koster. Har man ikke ni kroner har man ikke råd til EN øl engang.

 

Tror ikke vår venn Joo0ki er gammel nok til å kjøpe øl uansett, så det er nok ikke noe problem. ;)

 

Inga problem å kjøpe øl ;) Inga problem med bila heller.

 

Er det betre å arrangere fest med det programmet lagt inn da? Da må ein jo sitte klar for å trykke på snarveien kvar gang reklamen dukker opp, + ein må trykke på play på nytt.

 

Ser det for meg:

 

Feststemningen er på topp, titalls mennesker som danser og har det kos. Så stopper musikken. "Hi, this is Robe.." - Joo0ki kaster seg mot PCen, lander sidelengs på stolen og dobbelklikker for harde livet. 10 sekunder senere starter musikken igjen og stemningen er på topp.

 

Man sparte 99 kroner!

 

 

Det e jo derfor vi hell på å lage et automatisert program for å hindre det! :D

Lenke til kommentar
Hahhahahahahaha Reklamene på spotify er nå fjernet! :D:D:D:D

 

Min kompis klarte å lage et script såm faktisk fungerer nå! :D:D...

 

så nå trenger ikke jeg noe mere hjelp. :D

 

og der ble et tips sendt til Spotify slik at de skal tette det

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
er dog ikke sikker på om jeg skal gjør edet eller ikke :)
Lenke til kommentar
Hvordan skal spotify vite at jeg har et script som fungerer?

Skal de liksom starte å hacke alle som har spotify for å finne ut om de har noe som gjør at reklamen deres forsvinner?

 

lol.

Hvorfor skulle de trenge det? Det ville vært mye lurere å bare begrense hvor mange ganger man får logge på i løpet av et gitt tidsintervall, eller spille mer reklame hvis folk logger av og på mellom hver sang.

Lenke til kommentar

bestemte meg for og tipse Spotify:) håper de fikser det slik at folk som Joo0ki for fortsette med og høre på den veldig morsomme reklamen :)

 

edit: Skriveleif :)

 

edit: sendte likeså godt en howto guide til dem og sendte den til alle emailene dems som var lista opp så jeg er sikker på at de ser det :)

 

Joo0ki kos deg med den fine tingen din så lenge den lever :D

Endret av Submit
Lenke til kommentar
bestemte meg for og tipse Spotify:) håper de fikser det slik at folk som Joo0ki for fortsette med og høre på den veldig morsomme reklamen :)

 

edit: Skriveleif :)

 

edit: sendte likeså godt en howto guide til dem og sendte den til alle emailene dems som var lista opp så jeg er sikker på at de ser det :)

 

Joo0ki kos deg med den fine tingen din så lenge den lever :D

 

Jeg elsker deg Submit :p

 

Si ifra hvis du for svar a =D Post den her eller noe Jeg vil lese svar mailen hvis du får noen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...