Gå til innhold

[Løst]Reklamen på Spotify er irriterende!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen som tvinger deg til å hverken ha bil eller kjøre motorsykkel. At du sløser pengene dine på dette er ditt eget valg, noe som resulterer i at du ikke tar deg råd til å betale for Spotify. Igjen betyr det at de som lager og distribuerer musikken du hører på, gjennom Spotify får betalt av feks Nokia som er en av mange som sender reklamesnutter gjennom Spotify....

Lenke til kommentar
Er det rart man er "low on cash"?

Da fortsetter du å bruke gratis-versjonen med reklame :)

Eller man kan bruke fritiden såm man har ganske mye av å finne ut hvordan man kan fjerne den UTEN å måtte kjøpe premium

Lenke til kommentar
Eller man kan bruke fritiden såm man har ganske mye av å finne ut hvordan man kan fjerne den UTEN å måtte kjøpe premium

Jobber du tolv timer har du råd til et år med Spotify.

Om flere gjør som deg på gratistjenesten stenge, da er du like langt.

Lenke til kommentar
Ingen som tvinger deg til å hverken ha bil eller kjøre motorsykkel. At du sløser pengene dine på dette er ditt eget valg, noe som resulterer i at du ikke tar deg råd til å betale for Spotify. Igjen betyr det at de som lager og distribuerer musikken du hører på, gjennom Spotify får betalt av feks Nokia som er en av mange som sender reklamesnutter gjennom Spotify....

Er ikke som mange andre som bruker fritiden på å sitte inne i et kjempefint hus å ikke har så mye annet å gjøre...

jeg liker bedre å henge med venner å bruke fritiden til å lode runt om kring på bilen eller på motorsykkel.

Lenke til kommentar
Er det rart man er "low on cash"?

Da fortsetter du å bruke gratis-versjonen med reklame :)

Med tanke på at du må bruke et spesielt program for å høre på musikken, samt logge deg inn tror jeg neppe du finner en løsning som ikke er ulovlig. Finner du en vei utenom (hacking) så er jo sjansen også tilstede for et aldri så lite søksmål vil jeg tro fra selskapet.

Spotify er en genial tjeneste som man kan benytte gratis mot å høre en liten snutt eller betale 99 kr. for å slippe.

Tenk hvis alle hadde funnet en måte å unngå reklamen gratis. Tror du det da hadde vært tilgjengelig lenger?

Lenke til kommentar

Hvordan skal spotify vite at jeg har et script som fungerer?

Skal de liksom starte å hacke alle som har spotify for å finne ut om de har noe som gjør at reklamen deres forsvinner?

lol.

Lenke til kommentar
Jag heter ARVID, og jag gillar spotify for.. dom har alla Lordis skivor.

har ikke fått den selv men en i klassen får den hele tiden. og den er jævlig irriterende.

Haha, jeg digger Arvid. ^^

Mange andre irriterende da, for eksempel han karen som puster og peser så sykt mye når han snakker.

En annen festlig også,

"Hej, jag funderar sluta anvenda eran tjänst på grunn av den här telefonsvararen, hej"

Lenke til kommentar

Skal de liksom starte å hacke alle som har spotify for å finne ut om de har noe som gjør at reklamen deres forsvinner?

lol.

Meningene dine og måten du uttrykker dem på får deg til å virke ganske useriøst. Spesielt tilførselen av "lol" på slutten.

Spotify kan lett gjøre slik at de vet om hele reklamen er blitt avspilt. Om de merker at mange av reklamene blir påbegynt men aldri avsluttet gjør de nok bare slik at du får reklame når du logger inn.

Selv digger jeg han fyren som skriken at Spotify suger :wee:

Lenke til kommentar

lol.

Om du klarer å lage et script spm fungerer utnytter dere nok en bug de kan tette. Det skal nevnes at det fortsatt er et relativt nytt program.

Men Matsemann har et godt poeng. 12 timer for å få det gratis i et år. Hvor lang tid til det ta å lage et fungerende script?

Endret av :--}D
Lenke til kommentar
Men Matsemann har et godt poeng. 12 timer for å få det gratis i et år. Hvor lang tid til det ta å lage et fungerende script?

Og da tjener du DÅRLIG, og. Nei, alle er best tjent med at spotify består, så med mindre man har lyst til å stille opp som corporate sponsor, så får man betale eller tolerere reklamen

Lenke til kommentar

Pleier bare å bytte sangene manuelt når de nærmer seg slutten, ikke særlig vanskelig akkurat. Hører heller ikke så mye på musikk så det er en grei ordning, jeg kunne ha lastet ned sangene, men orker ikke akkurat nå.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Pleier bare å bytte sangene manuelt når de nærmer seg slutten, ikke særlig vanskelig akkurat. Hører heller ikke så mye på musikk så det er en grei ordning.

Funker det faktisk? Trodde spotify bare cua opp en reklamesnutt som "neste track", jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...