Gå til innhold

[Løst]Reklamen på Spotify er irriterende!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er da helt greit med reklamen, men er enig i at det har vært litt for mye noen ganger i det siste. - Her en kveld den sto på tror jeg det var reklame for hver 3de sang eller noe, - rimelig irriterende. - Det går jo en grense for hvor irriterende det kan bli før man ikke gidder å bruke det, så der må jo spotify passe litt på hvor de tråkker...

Og nei, helt uaktuelt å betale. - Det er altfor dyrt med 99,- pr. måned. Hadde de kuttet priisen til ca 40,- /mnd hadde det vært helt perfekt, - de "fleste" av oss brukte jo ikke 1200,-/år på musikk før spotify ...

Endelig noen som virkelig forstår hva jeg prøver å forklare... DYRT!

99 spenn i måneden er jo ingenting.

Over lengre tid så er det dyrt!... Du har ikke tenkt på studenter med lavt buskjett?

Lenke til kommentar
Det gjør faktisk ikke det, reklamen varer rundt 40 sekunder, og manuellt klarer man å logge inn og skru på musikken innen 10sekunder... Vi har testet

Jeg har aldri hørt så lange reklamer jeg. Og jeg sjekket nettopp. Logge ut og så logge inn igjen tar ~ 30 sekunder.

Lenke til kommentar
Over lengre tid så er det dyrt!... Du har ikke tenkt på studenter med lavt buskjett?

Jo, det har jeg, for jeg ER student med lavt budsjett. Men quid pro quo prinsippet gjelder studenter og. Vil man ha noe, så får man betale for det, og her finnes det jo et strålende gratisalternativ. Helvete heller, jeg legger til side mer enn 99 spenn i måneden bare fordi jeg ikke gidder å gå rundt med kronestykker.

Lenke til kommentar

Det ver ikke egentlig en diskusjon om penger jeg ville ha...

Jeg er ute etter en løysning som stopper reklamen, uten å måtte kjøpe premium, og så langt så er det ingen som er kommet med et vettig forslag...

Lenke til kommentar

Du får ingen hjelp til å hacke Spotify her på Diskusjon.no da det vil være i strid med retningslinjene for forumet. Men jeg lar tråden forbli åpen siden dere nå har styrt tråden over til en generell diskusjonstråd om reklamen på Spotify. :)

PS. Flyttes til riktig kategori.

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Lenke til kommentar

Jo, det har jeg, for jeg ER student med lavt budsjett. Men quid pro quo prinsippet gjelder studenter og. Vil man ha noe, så får man betale for det, og her finnes det jo et strålende gratisalternativ. Helvete heller, jeg legger til side mer enn 99 spenn i måneden bare fordi jeg ikke gidder å gå rundt med kronestykker.

Jeg ville heller ha spart de pengene til bil eller lignende...

men det jeg er ute etter er ikke det du skriver.. sorry m8

Lenke til kommentar

Jo00ki, Norsk skolesystem har sviktet deg, spesielt hva rettskrivning angår.

Alinoe, godt å se fornuftige mennesker som deg her inne.

Sier det igjen, trist at man prøver å ødelegge når det først dukker opp et så godt alternativ. Når TV3 har reklame, går jeg på do eller finner fram en flaske cola, når Spotify sender reklame, "lider" jeg meg gjennom eller skrur av lyden. Pr nå har jeg ikke råd til 99 kr i mnd, men er fornøyd med "graits" reklamefinansiert musikk.

Lenke til kommentar
Utrolig skuffende at folk ikke kan tåle en liten reklamesnutt her og der slik at dette konseptet kan leve videre! Den dagen dere flytter hjemmefra forstår dere kanskje at alle i samfunnet har regninger å betale, så også Spotify.

Har Hybel jeg betaler for, strøm, forsikkring på bilen, motorsykkeln, og skadeforsikkring under bilcrosskjøringen.

Er det rart man er "low on cash"?

Endret av Joo0ki
Lenke til kommentar
Jo00ki, Norsk skolesystem har sviktet deg, spesielt hva rettskrivning angår.

Alinoe, godt å se fornuftige mennesker som deg her inne.

Sier det igjen, trist at man prøver å ødelegge når det først dukker opp et så godt alternativ. Når TV3 har reklame, går jeg på do eller finner fram en flaske cola, når Spotify sender reklame, "lider" jeg meg gjennom eller skrur av lyden. Pr nå har jeg ikke råd til 99 kr i mnd, men er fornøyd med "graits" reklamefinansiert musikk.

Spar den diskusjonen!.. du får åpne deg en ny tråd hvis det var det du ville skrive om

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...