Like clockwork Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Hei. For overkant av en månede siden så begynte jeg å få et par problemer med pc`en. Symptomer er: Har fått problemer å spille av filmer i wmp (bare lyden fungerer), jeg må bruke VLC for å spille av filene. Når jeg går inn i en mappe, så vises ikke ikonene i mappen (se bilde), jeg må endre visning på ikonen for at de skal vises. Jeg klarer ikke å endre bakgrunnsbilde (se bilde under, hvordan ikonene vises), som dere ser på bildet har jeg bare en sort bakgrunn. Noen som kan hjelpe meg med mine problemer? Takker så mye for svar Endret 27. mai 2009 av Blueone Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Ingen som vet? Har prøvd å oppdatere driveren til skjermkortet uten at det fikset noen av problemene... Lenke til kommentar
MrPurple Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Ingen som vet? Har prøvd å oppdatere driveren til skjermkortet uten at det fikset noen av problemene... Er ikke sikker, men problemer med begrenset tilgang til sånne ting kan ha noe med spyware å gjøre. Jeg hjalp ei dame med spyware, og der fikk jeg ikke skiftet bakgrunn osv pga det. Verdt å sjekke iallefall, evt se om det er no virus på g. Håper det ordner seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå