Gå til innhold

Tre røde ringer

Jariz

Anbefalte innlegg

Heisann,idag fikk plutselig min 360 tre røde ringer. Er ikke dette rrod problemet?

Men jeg skrudde den bare av og på, og vips så funket den. Burde jeg gjøre noe spesielt?

Endret av Jariz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke nødvendigvis bebeluv, her om dagen flyttet jeg rundt på powerbricken mens 360en sto på. Etterpå sto den å blinket 3RLOD. Restartet 360en og alt funket fint. For teste prøvde jeg å fikle med strømkontakten på powerbricken og det samme skjedde, 360en skrudde seg av og flashet 3RLOD. Mer skal det altså ikke til, og om det skjedde med Jariz vil nok 360en kunne "vare evig" selv om han denne gangen fikk se de fryktede tre røde lysene.

Lenke til kommentar

Ja, nei det å lese litt er jo farlig. Hvordan i huleste kan dere mene at jeg ikke hjalp til i det hele tatt?

Han spurte om det som skjedde med boksen hans var det kjente RROD problemet. De linkene som kommer opp etter et søk inneholder en god del informasjon om hva det faktiske symptomet var. Noe som trådstartet tydeligvis ut i fra post nr.1 ikke visste så mye om.

Ikke vits i å starte noen krangel ut i fra dette, men følte eg måtte få si meningen min.

Her skal man tydeligvis passe seg for å hjelpe andre.....

Lenke til kommentar

Men det er fortsatt en kjent faktum at for mye varme kan "ødelegge" xbox`en din. Gjør som jeg å borr noen hull i en papp/plastik eske eller beholder og sett xboxen oppå og du burde også ungå å ha den i et skap. Og du burde også passe på at adapteren ikke er rett på et teppe. Bare får å være sikker setter jeg også den oppå noe med lufting. Håper det hjalp. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...