Jariz Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Heisann,idag fikk plutselig min 360 tre røde ringer. Er ikke dette rrod problemet? Men jeg skrudde den bare av og på, og vips så funket den. Burde jeg gjøre noe spesielt? Endret 27. mai 2009 av Jariz Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Takk for at du ikke hjelper til herrtuug. Jariz: Skjer det bare en gang trenger du ikke bekymre deg, det er bare å spille mer. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Så lenge den funker nå trenger du ikke bekymre deg. Men du skal ikke se bort i fra at det kommer snart igjen, var hvertfall slik med meg. Har den først kommet, så er eneste utvei sende den inn. Lenke til kommentar
Jariz Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Takk til dere to som har kommet med fornuftig svar Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ikke nødvendigvis bebeluv, her om dagen flyttet jeg rundt på powerbricken mens 360en sto på. Etterpå sto den å blinket 3RLOD. Restartet 360en og alt funket fint. For teste prøvde jeg å fikle med strømkontakten på powerbricken og det samme skjedde, 360en skrudde seg av og flashet 3RLOD. Mer skal det altså ikke til, og om det skjedde med Jariz vil nok 360en kunne "vare evig" selv om han denne gangen fikk se de fryktede tre røde lysene. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Fake rrod heter det http://www.youtube.com/watch?v=Z9DaWVx8p8U Det kom på meg å da strømmen gikk. Fikk først red ring så gikk strømmen så var alt bra igjen. Lenke til kommentar
herrtuug Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Ja, nei det å lese litt er jo farlig. Hvordan i huleste kan dere mene at jeg ikke hjalp til i det hele tatt? Han spurte om det som skjedde med boksen hans var det kjente RROD problemet. De linkene som kommer opp etter et søk inneholder en god del informasjon om hva det faktiske symptomet var. Noe som trådstartet tydeligvis ut i fra post nr.1 ikke visste så mye om. Ikke vits i å starte noen krangel ut i fra dette, men følte eg måtte få si meningen min. Her skal man tydeligvis passe seg for å hjelpe andre..... Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Da kunne du gitt han denne linken: http://www.google.com/search?btnG=1&q=...ngs+on+xbox+360 LMGTFY er nedlatende og på linje med å svare "FGI!". Lenke til kommentar
herrtuug Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Det skal jeg være enig i thklinge. Jeg mente det ikke nedlatende i det hele tatt, men ser den. Linken jeg gav var vertfall nyttig uansett. Jeg beklager viss jeg fornærma noen Lenke til kommentar
Ch1cKeN-MasTeR Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Men det er fortsatt en kjent faktum at for mye varme kan "ødelegge" xbox`en din. Gjør som jeg å borr noen hull i en papp/plastik eske eller beholder og sett xboxen oppå og du burde også ungå å ha den i et skap. Og du burde også passe på at adapteren ikke er rett på et teppe. Bare får å være sikker setter jeg også den oppå noe med lufting. Håper det hjalp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå