Dødskalkunen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Hei, Ønsker tilbakemeldinger på en kortfilm/montasje av klipp. Det er bevisst og meningen at det ikke er noen som helst handling eller budskap i filmen, se heller mer på den som en liten kunstfilm. Meningen er egentlig bare for å teste ut RedRock's 35mm-adapter, men ble såpass fornøyd med den at jeg poster den her for tilbakemeldinger. Ønsker hovedsaklig tilbakemeldinger på foto, men andre tilbakemeldinger og kritikk tas i mot. Det er forresten ikke den musikken som er lagt til filmen i den orginale versjonen, men YouTube tilatte meg ikke å ha den orginale videoen oppe på grunn av copyright issues. Se filmen i HD . Endret 27. mai 2009 av Dødskalkunen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Er det fugler som suser forbi på klippet av skyene? Edit: Hvilket kamera er brukt? Endret 27. mai 2009 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Jepp, er nok det. Har ikke peiling på hvilket kamera som er brukt, alt jeg vet er at det er et Sony. Kan se om jeg finner det ut i morgen. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 *bump* Tilbakemeldinger? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Kritikk på foto: Fine bilder, men veldig mye unødvendig risting du kunne ha fjernet i post? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Takker. Joda, er vel til dels enig med at det ble for mye risting i et par klipp, men etter min mening passer det med stilen i de enkelte klippene. Kamera veier også en god del, så å få stabile bevegelser uten noe form for forberedelse er ganske hardt. Det meste ble også tatt på sparket og er bare en eksperimentell film for å teste ut mulighetene til 35mm'ern. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Nei, der er jeg uenig. Et godt foto av noen som beveger seg ville hatt mykere bevegelser på kamera, det der var ikke det. Det var skarpe bevegelser, ristninger, som bare gjør det hele irriterernde å se på. Men, ja, så klart, det var bare testklipp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå