Gå til innhold

Film: Coffee, Clouds and a French Backyard

Anbefalte innlegg

Hei,

Ønsker tilbakemeldinger på en kortfilm/montasje av klipp. Det er bevisst og meningen at det ikke er noen som helst handling eller budskap i filmen, se heller mer på den som en liten kunstfilm. Meningen er egentlig bare for å teste ut RedRock's 35mm-adapter, men ble såpass fornøyd med den at jeg poster den her for tilbakemeldinger. Ønsker hovedsaklig tilbakemeldinger på foto, men andre tilbakemeldinger og kritikk tas i mot.

Det er forresten ikke den musikken som er lagt til filmen i den orginale versjonen, men YouTube tilatte meg ikke å ha den orginale videoen oppe på grunn av copyright issues.

Se filmen i HD

. Endret av Dødskalkunen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Er det fugler som suser forbi på klippet av skyene? :laugh:

Edit: Hvilket kamera er brukt?

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Takker. :)

Joda, er vel til dels enig med at det ble for mye risting i et par klipp, men etter min mening passer det med stilen i de enkelte klippene. Kamera veier også en god del, så å få stabile bevegelser uten noe form for forberedelse er ganske hardt. Det meste ble også tatt på sparket og er bare en eksperimentell film for å teste ut mulighetene til 35mm'ern. :)

Lenke til kommentar

Nei, der er jeg uenig. Et godt foto av noen som beveger seg ville hatt mykere bevegelser på kamera, det der var ikke det. Det var skarpe bevegelser, ristninger, som bare gjør det hele irriterernde å se på. Men, ja, så klart, det var bare testklipp :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...