hifgad Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Hva gjør du når du urinerer? Sitter du på doet, eller står du? Selv synes jeg den mest behagelig stilling er sittestillingen, man får slappe av 8) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Vi HAR en slik thread og vi trenger sikkert ikke flere. Moderator: STENG. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Ikke vær så gretten da BReal. Jeg hater å sitte.. stå er mye mere behagelig og tar kortere tid.. liker ikke å sitte lenge i dassen. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Vi HAR en slik thread og vi trenger sikkert ikke flere. Moderator: STENG. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 spørs hvordan jeg føler meg :yes: Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg står. Når jeg sitter blir jeg som oftest sittende.... :oops: Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 mye mer gøy å stå å sikte ned i dassen å håpe en treffer Lenke til kommentar
jokki Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Det er femi og sitte på dassen og urinere!! Virkelig mannfolk står Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Det er femi og sitte på dassen og urinere!!Virkelig mannfolk står noen av oss må sitte fordi vi er godt utstyrt og ellers ville det blitt for tungt Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Det er femi og sitte på dassen og urinere!!Virkelig mannfolk står noen av oss må sitte fordi vi er godt utstyrt og ellers ville det blitt for tungt Sliter med det problemet, tipper over hvis jeg står. Lillemann er så stor og tung, eller kanskje det er magen som har skylden Lenke til kommentar
jokki Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 har dere ikke hørt siste mote eller??? jenter/damer nå for tiden liker gutter som ikke er så veldigt godt utstyrt Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Har hoert at det er bedre for prostata og sitte , dessuten er toemmingen av urinblaeren mer effektiv dersom man sitter...husker ikke hvor jeg leste det men uansett . Lenke til kommentar
atrax Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Liker å sitte jeg! Er masse blader og stuff på doen (nei ikke porr) som det er gøy å lese i. Tenk på stakkaren (mor?) som skal vaske dassen (og nødvendigvis området rundt) når dere står og skyter fra hofta! Dassen er ikke så stor, klart dere bommer av og til, særlig under take-off og landing I det minste LØFT OPP RINGEN dersom dere må stå, ikke noe er verre enn å finne doen med gule prikker på ringen...ugh :-? Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 I det minste LØFT OPP RINGEN dersom dere må stå, ikke noe er verre enn å finne doen med gule prikker på ringen...ugh :-? Personlig står jeg mest.... Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Det er femi og sitte på dassen og urinere!!Virkelig mannfolk står noen av oss må sitte fordi vi er godt utstyrt og ellers ville det blitt for tungt når man sitter da blir jo sakene gnidd inn i den skitne kalde porselenveggen da... Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 I barnehagen var det moro å si tiss og bæsj. Det er leeeenge siden. Temaet har over, under og ved siden av hodet ikke noe på dette forumet å gjøre, derfor stenges det. Motforestillinger på det mottas på Bambi-papir og leveres i porselensringen, etterfulgt av vannkjøling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg