OPL Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Prøvde og legge til en kontakt men det funker vist ikke, den står bare som avlogget selv at jeg vet personen er pålogget, hun får heller ikke den meldingen der hun skal godta. Også når jeg sletter kontakten så får jeg ikke lagt den til på nytt for det står at jeg allerede har kontakten selv om jeg slettet den. Noen som kan hjelpe meg her ? Edit: Løste problemet med og legge kontakten til på nytt, men hun får fortsatt ikke den meldingen med og godta meg. Endret 27. mai 2009 av OPL Lenke til kommentar
Kris Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Kan ikke hun legge til deg i steden? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Kanskje du skriver feil? Lenke til kommentar
OPL Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Hun prøvde og legge meg til først men det gikk ikke så prøvde jeg og legge til hun. Kanskje du skriver feil? Hva mener du med at jeg skriver feil ? Lenke til kommentar
OPL Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 hun sendte meg den på mail så jeg bare kopierte den Lenke til kommentar
OPL Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Nå vet jeg hva problemet er, tråden kan stenges Lenke til kommentar
Kris Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Du kan gjerne fortelle oss hva som var løsningen Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hva var problemet? og vanligvis så stenger ikke diskusjon emner fordi de er til hjelp for andre personer også så de slipper å starte nye emner. Lenke til kommentar
OPL Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Msn var ikke problemet, e-mailen ble sendt fra et nettsted der vi begge er registrert så den ble omgort til en mail du får derfra selv om du skriver din egen mail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå