The Stig Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Tales of Valor prøver seg på en ny vri. Resultatet kan diskuteres. Les mer Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 ja gleda meg selv til dette og kjøpte det på steam med en gang, men det var spillet igjennom alle kampanjene på en dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1aOK6q6F Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Singleplayer delen er så som så ja, men man får jo en del ekstra stæsj til flerspillerdelen. Eller hur? Lenke til kommentar
syntEltric Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Kan du spille alle fraksjonene og alle karta i multiplayer hvis du bare kjøper Tales Of Valor? Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 God artikkel Har ikke prøvd Tales of Valor enda, men det første spillet er allerede en klassiker Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 pløyer gjennom fienden som en dampveivals gjennom et kjøpesenter. klasse. Lurer på om det kommer et nytt spill som likner på Silent Storm en dag... Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Kudos til The Stig for en særdeles velskrevet (og morsom) anmeldelse Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hvorfor er det kun bilder (stort sett) fra gamle COH? Ellers så er jeg veldig enig i omtalen om sp delen, helt latterlig. Egentlig bare en gigantisk patch som burde vært gitt ut for et år siden. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Dessverre ble det brukt mange bilder fra tidligere CoH-spill på grunn av en teknisk svikt under skrivingen av anmeldelsen. Både bilder og deler av anmeldelsen gikk tapt under produksjon, noe som er skyldig i både gamle bilder og at anmeldelsen i seg selv er noe sent ute. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Veldig bra skrevet anmeldelse! Blir nok nedprioritert å kjøpe dette spillet ja. Er ikke noen stor fan av strategi online gitt. Lenke til kommentar
DrOnline Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Litt feedback til Spillverket: Jeg er stor fan av Company of Heroes, og jeg er helt enig med anmeldelsen. Det er ingen grunn til å kjøpe denne expansionen. Anbefaler heller venner og bekjente å kjøpe originalspillet, som fremdeles er knallbra saker. Men jeg må si det at for å kunne være en relevant og tillitsvekkende kilde til spillanmeldelser er det viktig å ikke bare være nøyaktig (som dere var her), men dere MÅ kunne levere anmeldelsene raskere. Det går nesten ikke an å komme slentrende over en måned etter at spillet ble sluppet med en vurdering. Ellers, bra saker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg