Ccconker Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) - Endret 26. desember 2009 av Ccconker Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Begyner å bli slitsomt. Det riktige ville vært "Det begynner å bli slitsomt". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Leser du egne innlegg? Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) - Endret 26. desember 2009 av Ccconker Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) asså... du ække... akurat pærfekt sjølv da... Muligens tror du at du er bedre enn alle andre, du har kanskje for høy selvtillit, det er farlig! Endret 27. mai 2009 av Erlend85 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Er det ikke litt rart når du sier at du "hater" skrivefeil, og skriver feil selv? Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) - Endret 26. desember 2009 av Ccconker Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hei, jeg er en ekstrem perfeksjonist når det gjelder grammatikk. Ser jeg en skrivefeil på en blogg eller noe, så gidder jeg ikke lese mer på den bloggen. Sånn er det med alt! Begyner å bli slitsomt. Jeg har til og med fått en advarsel på diskusjon.no fordi jeg pirket på skrivefeil. Men det er ikke noe å tenke på. Klarer å la sinnet ligge inni meg. Jeg skjønner ikke at folk klarer å lese noe som helst med masse skrivefeil i seg heller. Er det flere som har det sånn? Sånn skal det vera!! Fortsett sånn Hat deim! Pek på feila deira... . . . . . . Og spis grønsakane dine. Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Dette er mest på tittler på youtube og slikt. titler. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Haha..En sånn tråd som dette har jeg virkelig savnet, og nå har vi endelig fått den! Kan si med sikkerhet at denne tråden har trådstarter vurdert og sett nøye igjennom etter feil, før den ble postet. Tråder av denne slag bør bli prioritert. For er jo så morsomt å se på! Og det verste er jo at trådstarter er sikkert bare en snørrvalp på 15 år som nettopp har gjennomført grunnskolen. Og ser på seg selv som en proff språkmann. :-) Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Haha morosamt. Men eg skjønnar trådstartar godt - Eg les aldri aviser som ØB. Æsj, det høyras ut som småungar har skreve den dritten som står der - "Han liker hun" <--- Det er eit godt eksempel. Sjølv journalistar snakkar småbarnsnorsk/fjortisnorsk/eg-kan-ikkje-norsk-norsk. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Sant nok at det kan felle ned endel på det du skal lese, men syntes ikke det skal være en måte å ytre sine meninger mot de som har blant annet dysleksi. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hei, jeg er en ekstrem perfeksjonist når det gjelder grammatikk. Ser jeg en skrivefeil på en blogg eller noe, så gidder jeg ikke lese mer på den bloggen. Sånn er det med alt! Begyner å bli slitsomt. Jeg har til og med fått en advarsel på diskusjon.no fordi jeg pirket på skrivefeil. Men det er ikke noe å tenke på. Klarer å la sinnet ligge inni meg. Jeg skjønner ikke at folk klarer å lese noe som helst med masse skrivefeil i seg heller. Er det flere som har det sånn? Edit: Dette er mest på tittler på youtube og slikt. Orddeling og "å og å-feil". Nemlig fordi det er så enkle regler og når du skal skrive en overskrift på en youtube-film så er det viktigere enn når du skriver på msn. Du er ikke noen ekstrem perfeksjonist. Du har massevis av skrivefeil selv, og da er ikke du noen perfeksjonist. En perfeksjonist er en som faktisk vil ha det perfekt både fra seg selv og fra andre. Hva er ordtaket? Kaste stein i glasshus? Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hei, jeg er en ekstrem perfeksjonist når det gjelder grammatikk. Ser jeg en skrivefeil på en blogg eller noe, så gidder jeg ikke lese mer på den bloggen. Sånn er det med alt! Begyner å bli slitsomt. Jeg har til og med fått en advarsel på diskusjon.no fordi jeg pirket på skrivefeil. Men det er ikke noe å tenke på. Klarer å la sinnet ligge inni meg. Jeg skjønner ikke at folk klarer å lese noe som helst med masse skrivefeil i seg heller. Er det flere som har det sånn? Edit: Dette er mest på tittler på youtube og slikt. Orddeling og "å og å-feil". Nemlig fordi det er så enkle regler og når du skal skrive en overskrift på en youtube-film så er det viktigere enn når du skriver på msn. Du er ikke noen ekstrem perfeksjonist. Du har massevis av skrivefeil selv, og da er ikke du noen perfeksjonist. En perfeksjonist er en som faktisk vil ha det perfekt både fra seg selv og fra andre. Hva er ordtaket? Kaste stein i glasshus? Viss du kaster stein i glashus, så knusar det... med mindre steinane er små. Eg ville sjølv seie at trådstartar ikkje er perfeksjonist, men berre (akkurat som eg) synas at det ser jævleg ut når folk ikkje bryr seg ein dritt om kva dei skriv. Perfeksjonist er jo, som du seier ein som er opptatt av å gjerde alt perfekt sjølv. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Sant nok, men hva skal jeg kalle det? ;p Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Viss du kaster stein i glashus, så knusar det... med mindre steinane er små. Glasshuset knuser ikke noe som helst - det knuses. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Viss du kaster stein i glashus, så knusar det... med mindre steinane er små. Glasshuset knuser ikke noe som helst - det knuses. AH! Takk Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg føler med trådstarter. Jeg er imponert over at han kunne skrive en så lang tekst med bare to feil. Han skriver bedre norsk enn de fleste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå