Natrium Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 De er nok helt feil ja. Jeg vet ikke hvordan de er blitt slik, har ikke stilt inn noe(det går jo ikke på iPhone). Ah - en iPhone - det forklarer saken. Kameraet der har en sensor med rolling shutter - den tar linje for linje under eksponeringen, og ikke hele bildet samtidig. Derfor rotorbladene ikke er helt på samme sted under eksponeringen.. Det forklarer saken Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Jeg var på båttur i kveld. Sola la seg lavt på himmelen, og jeg bestemte meg for å ta et siluett-bilde. Slik ble det: 23 Juni- Siluett Kommentarer mottas med glede! Endret 23. juni 2009 av Natrium Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg liker det. Litt synd med stripen etter flyet. Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg liker det. Litt synd med stripen etter flyet. Jeg var oppmerksom på den da jeg tok bildet, men valgte å ta den med siden jeg mener den skaper litt "liv" i bilde. Jeg er selvfølgeli åpen, og takknemelig, for andre meninger. Det kan hende jeg legger ut et bilde uten stripen når jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå