sfenne Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg får page cannot be found osv. når jeg prøver å kjøre .php filer på webserveren min. Ja, jeg har konfigurert IIS riktig. Har dette noe med rettigheter til php osv. å gjøre? Lenke til kommentar
hackinnen^ Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Ja, jeg har konfigurert IIS riktig. Av en eller annen merkelig grunn tror jeg ikke dette stemmer Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Jo, det stemmer. Jeg har nemlig gjort dette utallige ganger før, men med en eldre versjon av PHP. Jeg har seff mista den versjonen, og lasta derfor ned en ny fra www.php.net. Det var da det hele begynte å tulle -.- Lenke til kommentar
Borf Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 eg får heller ikkje iis til å fungere med dei nyeste versjonen av php. eg bruker ein litt over eit år gammle versjon av php på min iss server (iis5) og det funker fint Lenke til kommentar
Plazma Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 *host* hva med å bruke apache i stedet? Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 eg får heller ikkje iis til å fungere med dei nyeste versjonen av php. eg bruker ein litt over eit år gammle versjon av php på min iss server (iis5) og det funker fint Hvilken versjon? url? Lenke til kommentar
Borf Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 eg får heller ikkje iis til å fungere med dei nyeste versjonen av php. eg bruker ein litt over eit år gammle versjon av php på min iss server (iis5) og det funker fint Hvilken versjon? url? eg bruker php 4.0.6 på iss5 i win2kas har ikkje noe url, for eg lasta den ned for lenge siden. du kan jo se på php.net om dei har eldre versjoner til nedlasting og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå