Gå til innhold

Trenger festlokale i Oslo-området

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har ansvar for å lage en liten haug med fester for elevene på skolen min det neste skoleåret (revyfester)

Skolen ligger i oslo, så jeg er på utkikk etter lokaler man kan leie i oslo-området. Har dere tips til vanlige klubber vi kan leie som ikke er altfor dyre, så si gjerne i fra! :)

Trenger lokale som kan romme 150 - 200 mennesker, med sitteplasser, dansegulv og gjerne musikkanlegg slik at vi ikke trenger å ha med. Det må ha beliggenhet så det er lov å bråke utover natta (til ca. klokken 01.00) også på hverdager. Helst skal det være mulig å komme seg hjem med kollektivtransport som ikke slutter å gå altfor tidelig på kvelden.

Så, har dere noen tips? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange av de "ikke såå kule" stedene du kan kontakte. Tiger Tiger, Roxy (husker ikke gate), Crystal Club ved tinghuset(grensen) og Club Mirage, som tidligere het Hemingway og ligger ved Egertorget. Med stor fare for å virke rasistisk, noe jeg ikke er, så er dette steder jeg vanligvis ville klassifisert som "pakkissteder". Men siden det her er snakk om å leie et sted på en hverdag, så vil ikke den klassifiseringen gjelde.

Og dette er også alle steder som vanligvis har 18årsgrense, med unntakt av Tiger Tiger.

Når det gjelder kollektivttransport så slutter vel ihvertfall T-banen å gå rundt kl 1. Men er det ordentlig fest så holder dere nok på lenger enn det :p

Endret av hermansent
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...