direkte Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hvor finner jeg de billigste frosne bærene? Lenke til kommentar
Star Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 COOP sine pakker med frosne bær er ganske rimelige.. Lenke til kommentar
HestFlesk Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Smart Club har noen 2kgs poser med forskjellig typer bær som ikke koster altfor mye Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 COOP sine pakker med frosne bær er ganske rimelige.. Slenger meg på her. Går mye av disse til å lage smoothies. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ica maxi vet jeg har store poser. Koster de ikke melllom 50 og 100 kr tro?? Smoothie er dyrt i lengden. 12 kr for en melon yoghurt og 25 kg for en pk bær. Lenke til kommentar
laks1 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 skogen -> fryseren De smaker best og Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ica maxi vet jeg har store poser. Koster de ikke melllom 50 og 100 kr tro?? Smoothie er dyrt i lengden. 12 kr for en melon yoghurt og 25 kg for en pk bær. Har du prøvd å droppe yoghurt, istede bruke eplejuice av grønne epler? Litt syrlig men friskt samtidig som den gode bærsmaken dominerer. En elderado eplejuice, eller som sagt COOP sin eplejuice koster ikke altfor mye de. Dette er dessuten billigere en en liten eller stor yoghurt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå