VISTPhoto Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Bruker: KimberWarrior Utfordring: Kreativitet med lys Deltakernivå: Kandidat Utstyr: Nikon D200 m/div objektiver. + SB-600, div studioblitser, reflektorer og alt annet jeg kommer til å kjøpe før denne utfordringen er over. Jeg trenger uansett å lære med om lysbruk, både kunstig og naturlig. Dette er en jo en fin måte å ta tak i dette på. Også en god unskyldning til å få kjøpe enda mer (u)nyttig utstyr. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Litt off topic, men to av objektivene du har i signaturen finnes ikke. Jobber du hos nikon eller? Sikter til AF-S 50 1,8 og AF-S 85 1,8 Lenke til kommentar
VISTPhoto Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Har du helt rett i ja, gått litt fort i svingene her. Men Nikon får ta det som ett hint da Lenke til kommentar
VISTPhoto Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Mitt første, kom ikke i gang før i dag. ISO 100, f/8, 1/125. Her er det brukt en blits med medium softboks oppe til venstre + blits på bakgrunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå