Ayb Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Kjapt spørsmål: Noen som vet om det er vanlig praksis i videregående skole at stiler man leverer inn gjennom skoleåret blir lastet opp av lærer til et felles nettsted e.l. for norske skoler, slik at sensor ved eksamen kan sjekke om du har brukt en gammel stil opp igjen? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Det tviler jeg veldig sterkt på. Tror du er trygg Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Det orker nok ikke læreren nei, hvis den gamle stilen er orginalen så er du nok trygg. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Takk, håper på det beste Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hvor sannsynlig er det at oppgaven på eksamen svarer til det du alt har skrevet? Hva plagiat angår, antar jeg at det er ephorus eller så som benyttes, og at det således kan finnes spor igjen. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Det var det med ephorus jeg tenkte på også, men for at det skal virke må jo teksten ligge ute på internett eller i systemet deres fra forrige gang den ble levert inn, noe den forhåpentligvis ikke gjør. Endret 27. mai 2009 av GW Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Man må jo da ha en tidligere tekst som passer til oppgaven på exaen... det er det vel relativt mye som skal til for Lenke til kommentar
Woods Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 OBS OBS! Itslearning nettverket (hvis skolen din bruker dette) har alle stilene lagret, og sjekker dem ved normal plagiat kontroll. Hvis det er noen form for sjekk via denne, er du busted. Det gjelder forøvrig uansett hvilken skole du går på.. En kompis opplevde i hvert fall dette ved vanlig levering av en stil, som han hadde fått fra en kompis fra en annen skole(i en annen by).. og de sporet frem orgianlen, lett.. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Man har 5t og 15min til disposisjon, hvorfor skal man da ta en slik sjanse? Skolemoralen til enkelte er sykelig fraværende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå