Gå til innhold

Facebook: problemer med tilbakestilling av passord

Gjest Slettet+4123456

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+4123456

Det har seg slik at jeg en dag ble fortalt at noen hadde laget en fake facebook til meg, ble ikke sur, men synes etterhvert det var irriterende itilfelle personen ville begynne skrive tåpelige ting som folk trodde kom fra meg osv.

Etter noen dager, idag for å være helt nøyaktig fant jeg ut hvem som hadde gjort dette og fyren som er en i klassen min innrømmet det, sa det var en spøk og vi bestemte oss for å ordne det slik at profilen ble regget på min mail isteden siden jeg ikke har facebook og jeg synes det kanskje er like greit jeg får det av div grunner.

Fikk i samarbeid med fyren ordnet det med skift av mail slik at kontoen nå skal kunne logges inn fra min mail, og fikk skiftet passord også av åpenbare grunner.

MEN, her kommer problemet: passordet jeg valgte var såpass spesielt at når jeg skulle logge inn på tryneboka for første gang hadde jeg glemt det, jaja tenkte jeg, og jeg skrev inn mailen så fjesboka skulle sende meg veiviser eller noe for å tilbakestille/endre passordet. Problemet er at den mailen "aldri" kommer, det sto at det kunne ta litt tid, men nå er det flere timer siden jeg ba om den.

Nå ligger det en facebookprofil av meg ute som ingen har tilgang til, og som har et bilde av meg jeg ikke er så glad for som jeg hadde tenkt å forandre når jeg logget inn.

Er det normalt at denne mailen tar så lang tid? Går det ann å skifte passord uten å få den mailen? Kan jeg eventuelt slette profilen?

Ber om saklige svar, og ingen fiendtlige ytringer mot hverken meg eller klassekameraten min :)

Endret av Slettet+4123456
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...