Jakke Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Bagasjerommet på min Passat er låst, og sentrallåsen vil ikke åpne det igjen :S Det går å låse opp dørene med nøkkelen i bagasjerommet, men selve bagasjeromslåsen virker som ikke er koblet til sentrallåssystemet lengre. Noen som har tips på hvordan åpne det fra innsida? Kan ta ned setene og komme inn fra baksetene (sedan) Lenke til kommentar
citronen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Flat-trekker og hammer i låsen. Tar 20 sek. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Må ha ny lås da Er sikker bare vaier som har hoppet av, siden jeg kan låse alle fire dører opp fra bagasjeromslåsen, men ikke selve bagasjerommet Lenke til kommentar
hakkannen Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Se om du klarer løsne plastdekselet på innsiden av bagasjeromsluka. Den er som regel festet enten med klips (må rykkes av) eller plastskruer (der du må fjerne beskyttelsespropper først). Så er det bare å feilsøke, se om noe er løst og eventuelt smøre opp låsemekanismen. Kan være du må løsne selve låsemekanismen fra innsiden for å komme til, det må du nesten se an når du holder på. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Er bare det at subkassa (dobbel) står i veien. og pga kablinga kan jeg ikke ta den ut uten å holde på i et par dager Men jeg skal se hva jeg får til, så legger jeg av en "rapport" her, kan hjelpe andre om jeg finne noe lurt Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 det er et lite håndtak, en sånn greie man kan trykke på fra innsiden av bagasjerommet som gjør at det åpner seg. så hvis du får lagt setene fra og kommer deg baki kan du få det opp. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Er du sikker på det? Altså på Passat 97' sedan? I såfall JIPPI! Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 er ikke sikker nei, men er det på min nissan sunny fra 94, vil tro det er på nyere biler. anser det som anti-kidnapping teknologi er jo bare å sjekke det, si ifra hvis det er det da, lurer litt på det selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå