Galexon Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ja, hva er egentlig din drømmeferie? Er den i Norge eller i utlandet? Alene eller sammen med noen spesielt viktige personer i livet ditt? Selv om sommerferien er under 1 måned unna, skader det ikke å drømme seg bort allerede nå Samtidig, gir vi hverandre inspirasjon til ferien! Min drømmeferie er som følger; Guttetur til Danmark, knallfint vær, varmt som rakkern, ikke noe vind, sitte på terassen med noe kaldt i hånda, mens all slags snacksy grillmat ligger og småputrer på grillen. Ingen bekymringer, ingen tidsfrister å holde, bare frihet. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Australia. Sydney. Kjempe fint vær. Skryfri himmel. Sightseeing, bading, og safari ved å se på alle de ville dyrene i Australia. Eller Hawaii! Kjempe fint vær. God mat, masse bading. Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Drømmeferien min må være å dra til Bora Bora med kjæresten Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 En skikkelig tur med Lars Monsen til den dypeste villmarka i Canada og heftig jakt på stor elg og diverse storvilt. Får gåsehud bare på tanken hvor awesome det hadde vært. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 I utlandet, sammen med kjæresten min. Det må enten bli en opplevelsestur til Japan, besøke dojoer, samt Sanrio-land, eller to uker på en sydhavsøy et eller annet sted, hvor vi har en strand helt for oss selv, all inclusive på et 5-stjernes hotell og rett og slett luksus. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Roadtrip/haiketur rundt i Europe høres gøy ut. Ville sikkert bli en gøyal opplevelse Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hellas med alle kompisene mine, uten foreldre og alt annet piss. ingen bekymringer og kan bade hele dagen! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Spania 6- stjernes hotel sammen med Sofia Bush i en måndte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jorda rundt på 700 dager ! på 6 stjerners hotel hele veien Lenke til kommentar
Fockorized Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Til Amsterdam sammen med 3-4 kompiser, med fint vær ca 20 varmegrader og cofeeshop. Ingen tidsfrister og selfølgelig tilstrekkelig med penger for et luksus opphold i 2 ukers tid. Bo settingen er ikke så viktig bare vi har et sted å duppe av, dusje å drite. Holder med 3 stjerners hotell i masser. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Altid hatt en stor fasinajon av Australia. Der har du øde og forlatt landskap men også frodig og villt. Må nok ha meg en tur dit engang Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Spania 6- stjernes hotel sammen med Sofia Bush i en måndte. Trodde flere skulle slenge seg på denne, jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå