blinger Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Har fått ett problem med og innstalere Vista 64 på min pc som jeg hentet i dag fra komplett. Jeg gikk for PC uten OS i bestillingen og tenkte jeg kunne laste ned en versjon og bruke den men problemet er: Datamaskinen starter opp. starter å legge inn Windows Vista 64 bit. Når innstallasjonen starter, så kopierer den over filer, OK. Så starter expanding files. Her står den på 0% lenge, før jeg får feilmeldingen 0x80070017. "Windows cannot install required files. The file may be corrupt or missing. Make sure all files required for installation are available, and restart the installation. Error code 0x80070017" Bør jeg rett og slett gå og kjøpe meg en orginal kopi av Vista? vill det mest sansynlig rette opp feilen eller har dere andre forslag? Rimelig kjedelig og sitte her med en super pc jeg ikke får innstalert OS på Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 ...Bør jeg rett og slett gå og kjøpe meg en orginal kopi av Vista? Ja, du får nok ikke hjelp med piratversjoner her på forumet. Alternativt kan du laste ned Windows 7 RC gratis fra Microsoft. Den virker fram til 1.6.2010. Lenke til kommentar
Rewws Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Har fått ett problem med og innstalere Vista 64 på min pc som jeg hentet i dag fra komplett.Jeg gikk for PC uten OS i bestillingen og tenkte jeg kunne laste ned en versjon og bruke den men problemet er: Datamaskinen starter opp. starter å legge inn Windows Vista 64 bit. Når innstallasjonen starter, så kopierer den over filer, OK. Så starter expanding files. Her står den på 0% lenge, før jeg får feilmeldingen 0x80070017. "Windows cannot install required files. The file may be corrupt or missing. Make sure all files required for installation are available, and restart the installation. Error code 0x80070017" Bør jeg rett og slett gå og kjøpe meg en orginal kopi av Vista? vill det mest sansynlig rette opp feilen eller har dere andre forslag? Rimelig kjedelig og sitte her med en super pc jeg ikke får innstalert OS på Jeg tipper du har 4GB med RAM? Prøv å ta ut to brikker med RAM (ta ut to brikker som står i spor med samme farge), du kan ikke installere windows 64bit med 4GB i maskinen under installasjonen. Lenke til kommentar
fredster Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Har fått ett problem med og innstalere Vista 64 på min pc som jeg hentet i dag fra komplett.Jeg gikk for PC uten OS i bestillingen og tenkte jeg kunne laste ned en versjon og bruke den men problemet er: Datamaskinen starter opp. starter å legge inn Windows Vista 64 bit. Når innstallasjonen starter, så kopierer den over filer, OK. Så starter expanding files. Her står den på 0% lenge, før jeg får feilmeldingen 0x80070017. "Windows cannot install required files. The file may be corrupt or missing. Make sure all files required for installation are available, and restart the installation. Error code 0x80070017" Bør jeg rett og slett gå og kjøpe meg en orginal kopi av Vista? vill det mest sansynlig rette opp feilen eller har dere andre forslag? Rimelig kjedelig og sitte her med en super pc jeg ikke får innstalert OS på Jeg tipper du har 4GB med RAM? Prøv å ta ut to brikker med RAM (ta ut to brikker som står i spor med samme farge), du kan ikke installere windows 64bit med 4GB i maskinen under installasjonen. Jeg virkelig HÅPER at du bare kødder nå..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå