toazty Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) skal selge noe over finn.no, men er litt i tvil, han ville sette over pengene til kontoen min i dag, det jeg tenkte var at jeg kanskje skulle gi ham kontonummeret til sparekontoen min som jeg har 0,- på og som jeg aldri har brukt, han kan vel ikke lure meg for noe penger da? eneste opplysingene han har om meg er navn, adresse og tlf. er visst en utlending dette her og han ville heller overføre pengen direkte istedenfor å bruke finn.no sin sikker kjøp ting.. Endret 27. mai 2009 av toazty Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Bruk alltid finn sin betalingsgaranti. På den måten kan ingen lura deg. Det tar litt tid før du får registrert at kjøparen har betalt inn pengane, men bortsett frå det er garantien å anbefala. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 kan ikke se at betalingsgaranti avtalen til finn er på engelsk.. ser ikke ut som om han kan noe særlig norsk.. Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 kan ikke se at betalingsgaranti avtalen til finn er på engelsk.. ser ikke ut som om han kan noe særlig norsk.. ... kjøparar og seljarar på finn.no som ikkje kan særleg norsk er det kanskje best å styra unna. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 får tvinge han til å bruke finn.no betalingsgaranti.. fått 2 hendvendelser fra nigeria allerede på produktet jeg skal selge, så tar ingen sjangser.. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 ser ut som en mann til å stole på denne kjøperen allikvell.. har nå fyllt ut skjema hos finn.no.. nå angrer jeg nestne på at jeg ikke gav han kontonummeret mitt , så hadde jeg hatt pengene i morgen istenstedenfor neste uke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå