Gå til innhold

Ny touch mobil i løpet av sommeren.

Anbefalte innlegg

Hei. som tittel sier, skal bytte ut min Htc Touch HD i starten av sommer, og det er jo snart. og jeg vil også få med at jeg er helt ny her inne, men har lenge lest amobil sine mobiltester. og jeg gleder meg til å kunne dele mine kunskaper med dere.

Og da det er så mange smoothe mobiler på vei så trenger jeg litt vei ledning.

For det første, jeg har hatt windows mobile mobiler lenge nå, kun htc.

og det jeg merker da er jo at Wm er veldig tregt i forhold til apple iPhone.

og jeg vil ha noe som er raskt, men ikke iphone.

Hva burde jeg velge? er veldig intr i en mobil med kapasitiv skjerm, og da har jeg sett på Samsung omnia HD, den frister veldig mye, men vet også at det er mange andre mobiler med og uten kapasitiv skjerm..

hva burde jeg velge?

mobilen brukes hovedsaklig til ringing, sms, musikk, og jeg liker å ha en mobil som er god på nettlesing..

noen som har noen idè til hva jeg burde velge? jo større prosesor jo bedre, er så lei trege touch mobiler..

Hva jeg legger en del vekt på:

Høy oppløsning

At det er bra lyd på høytalleren(e) i mobilen.

kamera

og den må være rask

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det kommer jo ny iphone til sommeren med bra kamera osv.

er du fortsatt ikke intresert i iphone?

det er jo spennende, men med tanke på hvor lite innhold iphone 3g har så er jeg litt skeptisk, med tanke på at jeg vil at et bra kamera, og MMS selvfølgelig, osv. HD skjerm hadde også vært veldig fint. og jeg tviler sterkt på at iphone har alt det der.

Men hva tror dere om samsung omnia hd?

Lenke til kommentar

Har du oppgradert til nyeste firmware fra HTC? Eller prøvd uoffisielle firmware? Mange føler at det er som å få en ny telefon, og det finnes en del firmware som er en god del raskere og optimalisert enn den første (og andre) fra HTC. Hvis du er interessert i dette så kan du ta en titt på XDA-developers og komme med spørsmål i Den store HTC Touch HD samletråden. Hvis det er kun hastigheten som plager deg vil jeg anbefale det her først. Det er jo svært få telefoner som er bedre enn HD på nettlesing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...