Ghostrider Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Er det noen som har testet dette kabinettet? Jeg synes det ser litt "billig" ut. Hvordan er støynivået på det? Er det noen som vil anbefale det, eller et annet kabinett? Jeg skal sette inn et Radeon 9700 Pro kort, og da holder ikke min Micro-ATX PSU med sine små 200W lenger, så derfor må jeg bytte kabinett (Moddet et micro-atx kabinett med en 300W psu, men det bråååååker.) Takknemlig for svar. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg skjønner ikke 100% hvorfor du må bytte kabinett. Hvis du trenger større PSU, så kan du vel kjøpe det? Strømforsyninger har vel ca samme størrelse, så det skulle ikke by på problemer med å få plass i ditt micro-ATX kabinett. Hvis du allerede har byttet til en støyende 300W PSU, så kan du f.eks: 1. Kjøpe ny(e) stillegående vifte® og erstatte de støyende sakene. 2. Sette ned PSU viften til 7V. Dessverre har jeg ingen erfaring med dette kabinettet, men det er jo testet tidligere på hardware.no. Lenke til kommentar
Ghostrider Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Nei, desverre så har ikke alle PSU lik størrelse, ellers så hadde jeg selvfølgelig bare skiftet PSU. De som sitter i Micro-ATX kabinett er mindre i fysisk størrelse, og har andre mål slik at skruefester ikke passer. Jeg har forsøkt Noe som endte med at jeg sveiset fast en 300W PSU i det lille kabinettet. (Og, ja, den virket etterpå) Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg kjøpte dette kabiettet hos Microplex sammen med en 320W Le Pont PSU. Etter å ha byttet ut en PSU-vifte er støynivået nå akseptabelt. MEN: På bilder, og etter hw.no sin "anmeldelse", kan en få inntrykk av at dette kabinettet er et stilig og relativt solid "designkabinett". Det er det IKKE! Hele kabinettet er kledd i hard, tynn plast. De kurvede formene er plast lagt utenpå en firkantet metalboks. Til og med fjæra til knapen som skal løse ut de skjulte cdrom-drevene er i plast. Alle festeanordninger inne i kabinettet er plast. Plast. Plast. Og enda mere plast. Kabinettet ser ut som det er kjøpt på Nille. Jeg har så langt ikke hatt noen problemer med kabinettet, og det er nok ikke fult så røtent som det ser ut som; alle løsninger funker greit. Men jeg ville IKKE kjøpt dette kabinettet om igjen. Lenke til kommentar
BecksTHC Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg hadde det og er litt forbannet på den festeordningen på hovedkortet, det er 5 "hekter" og en skrue. Siden det er en skrue, og den står i midten vil den fungere som en akse for hovedkortet og det lar seg vri ved transport eller press fra ps2 utg.når du skal plugge i mus f.eks. Det som da skjer er at det kortslutter og brenner pga "hektene" tar borti selve hk. jeg har tapet over hektene og da funker det greitt, men det er ikke noe robust kabinett, men Ok. den feste ordningen er en fin løsning om de hektene hadde vert litt mindre og det kunne de med fordel ha vert. det skulle også gått å skiftet hektene ut med skruer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå